Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Og nå har jeg hatt mensmurringer i ei uke snart :S oppblåst..föler meg "uggen" på kveldene... Ufff...vil ikke teste for jeg vil ikke bli skuffet igjen
Sussa85 - snart 2? Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Har innbilt meg at mensen kom i 2 uker jeg nå..vet alt om d....klem
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Har du ikm idag? Mensmurringer i ei hel uke og oppblåsthet er jo begge to tegn på graviditet, så var jeg deg ville jeg gått til innkjøp av en cb imorra, så kan du jo prøve å vente til søndags morgen hvis du vil se det an litt... Lykke til med tålmodighetsprøven:)
Lone35 =0) Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Skjønner testeskrekken! Har selv hatt masse symptomer med to negative tester før IKM så jeg tester ihvertfall ikke før på søndag. Lykke til. Men en hel uke over IKM da, det er jo positivt det da...:-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Jeg tör ikke teste...ble skuffet så mange ganger för..det er sikkert sånn at jeg innbiller meg graviditet siden jeg önsker det så sterkt.. Som en annen skrev her skal ikke teste för jeg har en stooooor mage fremfor meg da springer jeg på apoteket OG DA BLIR DET ++++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå