**bambi22** Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Jeg skal være på en liten tid til,men sambo ville se film,så da må jeg vel snart slå av pcen =( kosikos og klemmer!=)
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 er her jeg..c'',) Men det vet du jo, for vi snakka jo på msn i stad! lol Snakkes mer i morra vi, snuppa!!!
**bambi22** Skrevet 26. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2006 Heia vennen! Ja visste du var på,men ikke når jeg skrev dette!=) Alt bra i dag? håper det klaffet i dag med el!hehe =)
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 her er alt bra! Har vært husmor i dag, å nå skal vi spise hjemmelagd pizza.. Har fortsatt besøk av tr da..( Å testen i dag var VELDIG negativ! Så da er det bare å vente.. Håper virkelig det klaffet for dere denne gangen ja! Kommer på igjen senere jeg, snuppa! c'',)
**bambi22** Skrevet 26. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2006 Så flink du er da vennen!=) huff den tr,den skal på ferie den =) ja håper det klaffet nå,men vi har funnet ut at å ha sex annenhver dag er litt slitsomt i lengden!så lurer litt på hvilke dager som er best!hm jeg skal en tur til broren min i kveld,vet ikke hvor lenge vi blir,spørs om det er noe mat der *ler*.... =) ååå hjemmelaget pizza hørtes digg ut!=) kos deg masse snuppa !=)
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Det er digg det..) ferdig med å spise nå!! Skal prøve alt jeg kan for å få sendt tanta på ferie jeg!!!! Hvis dere ikke orker sex annenhver dag, så er det vel bra med masse sex på el dagen og i dagene før.. Kos deg hos broren din da!
**bambi22** Skrevet 26. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2006 Ja det går,er bare at det har blitt så mye babyplanlegging de siste mnd,så sex blir ikke det samme liksom!=) men men,håper det klaffer nå ja!hehe ja det skal jeg vettu,er han som ble pappa for 4uker siden,så kommer til å sitte med henne på fanget hele kvelden jeg! skal kansje ha henne til onsdagen noen timer da =) Håper jeg får lov!hehe ikke rart man blir babysyk *ler* kosikos og klemmer!=)
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 ta deg en tur på msn da!!! bedre å snakke der..)
**bambi22** Skrevet 26. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2006 KOmmer på senere i kveld jeg,skal straks kjøre! huff det torner sånn her!=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå