Solita 79 Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Er så frustrert nå at jeg vet ikke verken bak eller frem på selv. Vil være glad, men kan samtidig ikke hjelpe for at jeg føler meg litt trist også. Gubben har fått ny jobb i dag. Så han går fra og jobbe kvelder, helger og dag vakter til og jobbe 8-16 hver dag. En fin ny jobb som jeg virkelig unner han. Men likevel klarer ikke den egoistisk lille jævelen inni meg og være deppa for egen del. Han skal begynne den nye jobben alt nå den 1 oktober, og jeg har termin den 4 okt. Han skulle jo egentlig ha 2 ukers betalt pappa permisjon fra den gammle jobben. Men nå får han ingenting. :-( Og dette er vårt siste barn, og jeg hadde virkelig gledet meg til disse dagene sammen. Pluss at jeg er beskymret for hvordan jeg skal klare dette alene, med lille tulla på 4 i tillegg. Pluss at jeg har et sambla problem med bekkenet mitt, noe jeg har hatt siden jeg fikk nr 1. Er ufør pga dette. Og som ikke det er nok må han begynne opplæring på den nye arbeidplassen på sine fri dager nå i september. Så han vil være borte hele den siste månden før babyen kommer. Og vi som har så mye og ordne igjen, og jeg er så sliten i tillegg til enorme bekken smerter. Syte syte syte.. uff kjenner meg dum som syter over disse bagatell problemene mine. I stede for og være lykkelig for min kjæres vegne. Men kjenner jeg bare måtte få velte disse vonde gjennstridige følelsene inni meg over noen, og da måttte det bli dere mine venner. Sorry.. Hilsen en som syns synd på seg selv i dag, for egentlig ingen god grunn i det hele tatt. 40 dager igjen og høygravid som jeg er i dag. sukk.
overtids eng0806 Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Uff..høres ikke godt ut. Skjønner godt at du er frustrert. Det er slitsomt nok den siste tiden før fødsel, og med vondt bekken og ei lita i tillegg får du jo ikke hvilt deg så mye som du burde. Jeg har sønnen min i barnehage nå heldigvis, og vet ikke hvordan jeg skulle greid å ha han hjemme nå.. Er det ingen som kan hjelpe deg med pass eller noe? Besteforeldre, søsken, veninner? Noen timer avlastning på dagen ville sikkert gjort godt. Det positive er jo at du får en mann som er hjemme på kveldene og i helgene. Det vil du sikkert ha mye glede av. jeg jobber selv turnus, og dagjobber vokser ikke på trær. Hvis det blir virkelig ille, kan han evt ta egenmelding. Skjønner detikke er så populeært i ny jobb.. uansett håper det ordner seg. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå