Gå til innhold

Rødt blod


Nei! Ikke en til!

Anbefalte innlegg

Nå kommer det rødt blod her. Kan ikke si jeg har store forhåpninger nå - men er det noen som har blødd mye friskt blod uten å miste?

Sukk - dette var utrolig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ånei! Ikke nå igjen... Du har jo vært plaget tidligere, stakkar. Får håpe det bare er blod, og ikke noe galt med spiren. Blør du mye? Øsker deg lykke til, håper det går fort over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... jeg...

Har blødd siden forrige mandag. Var på kontroll tirsdagen etter. Hjertet slo. Målte HCG med 2 dagers mellomrom. Ikke hørt noe, så regner med at den var bra. Var hos JM denne uken. Hun kunne ikke si stort annet enn at det var normalt. Livmorhalsen min var lukket. Skal på ny UL på tirsdag som kommer. har sluttet å blø nå.

Dette ble mye rot. Ville bare berolige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blødde masse friskt blod (rant og rant), men det går bra med meg. UL viste et hjerte som slo! (Som du kanskje har sett av noen av de andre innleggene mine skyldtes blødningen en blodpropp i livmoren.)

 

Håper inderlig det går bra for deg også! Krysser alle fingrene for deg. Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Tør ikke egentlig håpe. Har mista to før - virker kjent dette her.

Og så vi som så hjertet slo i forrige uke! Dette er bare pyton.

Nå ønsker jeg meg bare et svar, men det går jo ikke - er det ikke typisk at noe sånt skal skje en fredag kveld når man ikke har mulighet til å komme seg på ultralyd. Huff. Og sønnen min har toårsdag i morgen, så jeg må klare å kontrollere meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå ble jeg skikkelig opprørt på dine vegne. Ikke lenge siden du fikk en støkk forrige gang.Vil bare si at jeg tenker masse på deg, sender deg positive tanker og X fingrene.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske opprørt på mine egne vegne også, hehe. Nei, vet ikke jeg, leter vel etter halmstrå å klamre meg til - at det skal være et håp. Nå har jeg faktisk sluttet å blø, det kommer bare litt brunblandet utflod. Huff. Takk for at dere bryr dere. Det er like godt som sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære du, jeg har også blødd KJEMPEMASSE som en mens hvertfall, men spiren min har klort seg fast likevel. Jeg hadde skikkelig menssmerter også. det KAN gå bra, jeg håper inderlig det gjør det for deg.

Du må få hjelp til å finne ut av det, og ikke minst, hvis det værste skjer så må du kreve å få utredning hvis du mister en 3.gang. Kanskje du trenger en cerclage eller noe slikt. (bare ett eksempel, men slike ting får man vite på utredning)

Vi tenker på deg Hypatia, ikke gå fra oss nå - og hvertfall hold oss oppdatert!

*nattaklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Virker jo som det er noen som har blødd og likevel beholdt passasjeren i magen. Kanskje det tross alt er håp. Må nesten tro det, for jeg orker ikke å krisemaksimere når jeg har hele helgen foran meg med barnebursdag og familiebesøk. Har bare lyst til å ligge på senga med laptopen og en kopp te og sperre resten av verden ute (ok, kanskje litt besøk av en kosete toåring).

Takk alle sammen. Det blir sikkert en litt seig natt for meg, men det er jo ikke stort å gjøre annet enn å vente i noe tilfelle.

Oppdaterer dere i morgen.

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke noe mere rødt blod. Føler meg tygget på og spyttet ut igjen. Har fremdeles ømme bryster, men ellers klarer jeg ikke å si at jeg har noen flere eller færre symptomer enn før. Vil så gjerne at dette skal gå bra. Glad det er damer her inne som støtter.

Beklager til dem som alltid blir litt reddere av å lese slike innlegg - husk at fordi om jeg aborterer, betyr ikke det at andre gjør det. Dere får heller prøve å si det sånn at om det går galt med meg, er det statistisk større sjanse for at det skal gå bra med dere. For det kan jo ikke gå galt for alle her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Har fulgt innleggene dine siden du startet å blø, og har sett at du har vært på mine. Ikke noe lett denne uvissheten vi sitter med nå noen av oss. Går og engster meg hele tiden. Jeg har ikke ømme bryst lenger, så du kan jo ta det som et positivt tegn!! Legen sa til meg at alt av symptomer er bra:) Skulle gjerne hatt dem så ømme som mulig jeg..hehe, får heller se på småkvalmen som et godt tegn, og de få stikningene som kommer innimellom. Klamrer meg til hvert minste lille håp, men er som deg ikke særlig flink til å tenke at dette går bra.

 

glad over å lese at du haar sluttet å blø, og krysser fingrene for at det holder seg sånn! Vi skal ikke tilbake til bli gravid igjen!! Hadde MA i vinter og innbiller meg at dette likner på det samme, men må bare prøve å holde motet oppe. Skulle hatt termin i dag, så føler det ganske tungt. Syns du er utrolig flink til å støtte andre tross det du selv går igjennom her nå. Har lest om og vet om flere som har blødd både mye og lite gjennom hele svangerskapet, og alt har gått bra. Håper virkelig du er en av dem!!!

 

Lykke til, dette skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender masse positvi energi, så dette skal gå bra for deg! Er vondt og slitsomt å ha det sånn!! (jan78 får også av dosen med positiv energi c",).

No blir de to her inne, slik at det er nokre kjente her når eg kjem att med ny spire! Avtale?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyyyyyyyyyl - nå har det begynt å blø igjen, og jeg synes jeg kjenner litt mensmurringer. HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, dette var skummelt.

 

Ville bare si at jeg også hadde mensmurringer da jeg blødde (mye). Hadde også skikkelige rie-liknende sammentrekninger (kraftigere enn da jeg hadde SA), og DET GIKK BRA!

 

Håper indelig at det kan gå bra for deg også. krysser fingrene. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler så med deg. Håper du får komme på UL snart, i hvert fall på mandag. Enn så lenge er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å håpe... Du får ta det med ro så godt du kan. (Leste nettopp på lommelegen at hvis blødning feks. skyldes at en bit av morkaken har løsnet, vil sengeleie hjelpe for å få det til å gro igjen) Kan jo være mange grunner til blødning; må ikke være SA. Håper inderlig du slipper å gå gjennom dette en gang til. Nok en gang, lykke, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener enda, det KAN gå bra. trenger ikke å baty at alt har gått til helvete det her, jeg har også hatt skikkelig mens-smerter i magen å ryggen, det gikk bra det å!

Men du, hvorfor er du her, hvorfor dra du ikke på sykehuset? du må få tatt en innvendig ul og en HcG-pøve idag og en på mandag.

Har du snakket med de? Si du har mistet før, hvis de ikke har forståelse for det er de noen idioter, krev å få snakke med en sykepleier, de skal ha stor forståelse for slikt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snakket med noen, tror ikke det er noe stort poeng. Husker fra sist at jeg ikke fikk komme inn før etter flere dager, og jeg har allerede en ultralydavtale på torsdag. Skal ringe fastlegekontoret på mandag og fortelle at jeg mister, da kan jeg sikkert få ultralyden på sykehuset i stedet for privat, om ikke annet så for å spare de 1100 kronene. Men vet du hva - dette går galt, og jeg VET det. Så da er det ikke egentlig noen stor vits i å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ul en lørdags kveld på Gynekologisk avd, pga jeg blødde. hvorfor skulle ikke du?

Synes det er ille at dette skjer deg Hypatia, skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg. I det minste gi deg svar på uvissheten din. Stakkars deg, du må ha det ille nå. Er mannen din snill og forståelsesfull da?

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt de nå, og du trenger hvertfall ikke udnerdrive smertene og blødningene, heller tvert imot. å ikke si du skal på ul på torsdag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs ... du er snill... Takk skal du ha. Skal tenke på det. Men orker egentlig ikke mase på noen når det ikke hjelper likevel (mister jeg, så mister jeg, ikke sant?).

Setter likevel veldig stor pris på støtten og omtanken. Det er tøft å sitte her med disse takene i magen og "vite" at den lille passasjeren er på vei ut, jeg som har sett hjertet slå og alt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neineineiiiii, hypatia...

 

 

du må ikke miste håpet..

 

jeg sier som de andre her inne.. ring legevakt eller sykehuset.. du får UL på gyn.avd. -garantert..

 

selv om du er sju eller tolv eller seksten uker på veg skal de bry seg forde...

 

 

ikke gi opp håpet, værsåsnill.. vil ha deg her inne vettu...

 

er du langt på veg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke gi opp! ring de!!!

du har rett i at "mister du så mister du" men da slipper du denne uvissheten, å tenk om du fortsatt får se hjertet banke! da er all sørgingen din unødvendig!

ring du. det er dette som er jobben deres. hvis noen kaller det mas så si fra til meg så skal de få høre!!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...