Gå til innhold

Jeg har gjort det!!! (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER SÅ`ÅÅÅÅÅÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

like koslig hver gang..håper dere får ett flott ekteskap! Er dere forlova fra før eller nå? hehe...jeg er nemmelig forlova..men han må fri for at vi skal gifte oss;) hehe..

Vi har jubileumsdag i dag, og jeg jobbet sent så regnet med at han ville fikse noe ekstra til middag. Håpet på det ihvertfall...hehe...Og rett hadde jeg; ble møtt med stearinlys i gangen og en stor bukett med roser( en rød rose for hver måned vi har bodd sammen)....klumpen i halsen var stooor og ble ikke mindre da jeg så at han hadde tent masse lys overalt i leiligheten vår...t.o.m på badet :o) Hele leiligheten var strøken ( ryddet og vasket) og han hadde dekket pent på bordet. Fant frem rosebuketten jeg hadde kjøpt til han, holdt en liten "tale" ( mest improvisert for gråt og gråt...) og spurte han om han ville gifte seg med meg :-D

Off...er så vanskelig å gjenfortelle, men dere fikk da forhåpentligvis en smakebit..hehe...

Klem,

Annonse

Å så gøy, gratulerer så masse.

Det er flott å gifte seg, du har mye morsom planlegging og en fantastisk dag foran deg. var veldig i tvil selv, men sa til slutt ja og har ikke angret. Hadde 1 års bryllupsdag for noen uker siden.

Annonse

Hurra! Gratulerer med forlovelsen=o)

Jeg tør ikke... spurte en gang om vi skulle forlove oss med da kjørte han nesten av veien=o( Tror ikke han er klar ennå... Så da får jeg vente...

Menmen... =o) Gratulerer så mye da=o)

TØFF Du=oD

Tusen takk, kjære bimmere :o)

Tåler ikke så mye i dag, så snufser litt her...og det er av GLEDE! Dere er så gode!! * stor klem til dere alle* Vi har valgt ut og bestilt ringer i dag og får dem allerede til uka! Jippii! Så da blir det offisielt. Fortsatt bare dere som vet det :o)

Har ikke bestemt dato og det kommer litt an på hvordan det går med prøvingen, men vil gjerne gjøre det i løpet av neste år. Gifter meg gjerne med barn i magen, jeg :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...