Gå til innhold

Varmeflaske på magen i Lutealfasen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

jeg har ikke vært her så mye, men lest en del. Jeg bimmet ganske mye for en god tid tilbake, men resignerte litt ettersom månedene kom og gikk. Denne siden er derimot nesten 'ny' for meg:-)

Jeg har tilbakelagt 12 pp`er (eller egentlig 15) Men 3 gikk fullstendig i vasken, så de tar vi bort. ;o)

Jeg har prøvd det meste tror jeg.. (Som sikkert alle dere også). Alle anbefalte vitaminer og kosttilskudd, juice og akupunktur. You name it. Etterhvert som tiden går, gidder jeg bare ikke mer. Passer på å finne el og kjøre på det vi klarer, så krysser vi fingre for at det går.

Likevel.. når det er sagt.. jeg skifter helt karakter når jeg hører et nytt "vidundermiddel". Må jo bare teste. Så nå legger jeg en varmeflaske på magen/over livmor noen ganger i løpet av dagen. Akupunktøren min sa jeg hadde litt lav blodsirkulasjon, og spesielt rundt livmoren.. SÅ sa en venninne at det hadde funket noen andre..

Er det noen her som kjenner til det?

Det kan vel uansett ikke være skadelig?

Ha en fin fredagskveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes å huske at noen andre her inne hadde blitt anbefalt å holde seg varm i livet/mageregionen. Tror det var en akupunktør som hadde sagt det.

Så det kan nok hende det er noe i det. Man taper vel iallefall ingenting på å prøve :)

Skrevet

Jeg går til akupunktur for lange sykluser, og hun la varmeplater på meg et par ganger i lutealfasen. Jeg spurte ikke hvorfor hun gjorde det, men det var nok noe i det, og set skader jo ikke å prøve uansett.

Skrevet

tenkte på dettte selv nå i denne pp.. så det skal jeg gjøre også!!!

Skrevet

Sitter med laptoppen på meg jeg, den er varm :-) Håper det hjelper da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...