Gå til innhold

Hva gjør dere på fredagskvelden....?

Anbefalte innlegg

Hvor er dere alle sammen...?

Stille her akkurat nå..

Sambo driver og rydder og forbereder seg til konkurransegreie i morgen (der røk den familielørdagen..), og småttisene har lagt seg. Jeg har sett på krompen og Mette Marit, og bimmet og spist smågodt.

Gjør dere på da??

Fortsetter under...

Hei, min mann har besøk av en kompis... Jeg sitter å bimmer , og trykker i meg på chips, off fatter ikke hvordan jeg får plass til alt

Kjøpte meg norske plommer tidligere idag, aner ikke hvor mange jeg har spist, men det ble ikke rent få. Kommer vel til å få kjempe knip i magen snart.... jaja di var så veldig gode da

Hei hei:)

Jeg sitter i en sofa og trykker i meg fersken og salt sild jeg..Typen min sitter i den andre sofaen og drikker en drink.

Snart kommer det flere folk som skal drikke også. Merker at jeg begynner å bli lei av å omgåes slitsomme fulle mennesker gitt..kommer liksom aldri noe smart ut av munnen deres;-)

Kos dere videre på fredags kvelden.

Klem fra meg:)

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Jeg har sovet, spist taco, sett på kronprinsparet, bimmet og nå la jeg akkurat mannen min som har sovet på sofaen siden litt før 8.

Stakkars han står opp før kl 6 hver dag og vi er ikke alltid like flinke til å legge oss tidlig. Ikke rart han blir trøtt!

Annonse

Akkurat spist reker.... De var så små, så jeg er litt sur.. .Neste gang handler vi reker på smartclub, eneste stedet rekene er skikkelig store og gode... Nå bimmer jeg litt igjen...

Har vært å sett etter noe å ha på meg i morgen, skal i bursdag... og finner ingen verdens ting... frustrert!!

i kveld har vi (jeg, sambo og marius på 5), sunget singstar anthems!

så fikk gubben en sms, og sa at det var impulspoker oppi gata, og lurte fælt på om han fikk reise...

så her sitter jeg, alene i stua, med alle pappeskene våre flytende rundt meg, og guttungen sover..

slår ihjel litt tid her inne på bim, men kjenner at jeg må ut på kjøkkenet en tur, og ta meg litt sjokolademelk.. har halsbrann.. hehe

ha en fin "frædda"

klem

Annonse

Jeg har bakt muffins som sagt tidligere, og spist altfor mange.....

Så kom sambo hjem fra jobb, og er egentlig litt sexy i uniform, men jeg orker liksom bare ikke å gjøre noe med det, så nå har jeg sendt han ut en tur med en hund vi passer... Så skal han på jobb igjen i hele morgen, og alt av planer for meg er brødbaking....

Ja, begravelsesagenter er noe av det HOTTESTE jeg vet i hvert fall!!!!!!

Nei, han har samme jobb som meg så vi fant hverandre innafor murene... he he... Men må jo innrømme at det er ikke det styggeste akkurat med en stram guttekropp innafor skjorta der... He he, nei nå får han vel komme inn igjen snart!!! Ha ha

INGENTING å se på TV.. Så er jeg trøtt og sliten. Har spist så mye i kveld at det er rart at jeg ikke sprekker snart..

Ellers fikk jeg nettopp en trist beskjed om at kjæresten til mamma har hatt hjerneblødning.. Huff, trist. Det går visst bra, men de tok det alvorlig på sykehuset.

Ikveld bimmer jeg :)

Har masse kynnere ikveld, så føler at jeg ikke får slappa helt av.

Er hjemme alene som vanlig, har tent noen stearinlys, drikker cola, hører musikk og blar litt i albumene til mannen min og ser på bilder av han mens jeg tårer litt for at jeg savner han.

Jeg har liggi på sofaen sammen med min kjære og sett på tv!!!!! sett på animal planet, og gråti en skvett over de stakkars dyrene på "animal cops" ... huff- det er så trist :-(

kjæren min har kost meg på beina i hele kveld, og det er så GODT....... føler meg som en hund som ligger å blir kjælt med... hi hi hi ;-)

snart skal jeg hoppe i senga- for jeg skal ut å SHOPPE m ei venninne i morgen- JIPPI :o) skal finne meg noen klær, for nå begynner det virkelihg å skrante på utvalget i skapet;-)

FORTSATT GOD KVELD JENTER :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...