2 søte Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 kjempe gøy, dagen kom fortere enn jeg hadde trodd! ingenting som kommer til å skje idag da... blir vel gående over tid. men kanskje iløpet av helgen, tror jeg bestillen en baby på søndag! det hadde vert en fin dag å fått på uansett ha en kjempe stålendes helg alle sammen!!
Gjest Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 ååååh,,,,,heldigris.... jeg innvilger fødsel for deg jeg...hehe,,,søndag er en ypperlig dag,så den er grei.=0) lykke til da!!
Amabolla Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -0 dager (0 uker) til termin lørdag 26. august 2006 -bestiller gjerne baby til i morgen jeg og!
overtids eng0806 Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Takk og det samme til deg. Har termin på tirsdag...håper også på fødsel i morgen. Satser på det. I kveld skal mannen min på konsert så får knipe igjen til etter det. Kjenner litt mer murring i magen i dag og er forferdelig trøtt. Håper det er et tegn på noe. lykke til..
2 søte Skrevet 26. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2006 satser på det er et tegn:) jeg er så mye i aktivitet at syns det er litt rart ikke noe har skjedd enda... men nå vil jeg ha hun ut! lykke til dere! vi får se hvem som kommer først iløpet av helgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå