Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå føder de på løpende bånd inne på Septemberklubben. De er jo bare 3 måneder før oss! Nå har jo jeg termin først 27. desember, (og håper jeg går litt over termin så jeg føder på nyåret,) og det er jo strengt tatt 4 måneder til, men som klubb rykker vi stadig fremover i køen.

Jeg får høre på jobben at magen blir større for hver dag omtrent, og jeg tror nesten det stemmer. (Men det kan jo være litt pga forstoppelse også. Nå er det nydelige plommer å få, det hjelper godt på tregheten.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I know!

Jeg presterte å spise en sånn plastkurv full av plommer i går og kan fortelle dere at man kan risikere å få seriøs mageknip av å spise 30 plommer på rappen!!

Men hvis det er helseskadelig å spise så mange plommer på en gang, hvorfor i all verden selges det så mange i en kurv da....?

;-))

Skrevet

Ja tiden går fort.... Vil prøve å nyte denne graviditeten, for det er siste gang. Kan ikke si jeg gleder meg til å fø, of,of.

Når tiden nermer seg blir jeg vel lei og ønsker å bli ferdig.

Når jeg tenker på det gleder jeg meg faktisk veldig, de er jo så sjønne:-)

Skrevet

Ja heldigvis!! Syns det er SÅ deilig ute nå. Høsten er nesten her, det er litt kjøligere og friskere luft og mørkt om kvelden. Snart JUL

Skrevet

hihi, mensana - ler av måten du forklarer enkelte ting på...... Vittig`per`

.

Skrevet

Før jeg stod opp idag lå jeg å tenkte på hvor koselig det egentlig er når sola skinner på rimet på buskene og i gresset.. Gleder meg egentlig til de kalde månedene jeg nå:)

Skrevet

Gleder meg til kalde vinterkvelder, med mye snø ute og stearinlys inne. Og legge seg i en kald seng, men en varm dobbeldyne;)

Skrevet

Kaldt rom med en varm dobbeldyne skulle det være;)

Skrevet

Søte Popkind som har så god humor!!! Hihihihi :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...