Gå til innhold

kan noen svare meg på dette?

Anbefalte innlegg

jeg hadde en rar opplevelse i går ,det føltes ut som noen dyttet til meg i venstreside på magen når jeg lå på sofaen det gikk over med en gang men var merkelig,noen som aner hva dette kan ha vært? å kan det ha vært fosteret da jeg bare er 14 uker på vei???? har ikke kjent noe sånt i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6070090-kan-noen-svare-meg-p%C3%A5-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!=) Tror jeg svarte deg en annen plass...men likevel..;) Jeg er førstegangs..kjente selv tydelig dult i uke 13....Etteruke 16 har jeg kjent liv hver dag..=) Er i uk e29 nå...=) Gled deg..det kommer nok MYYYYYYE mere skal du se;!)

Jeg var i uke 11-12 da jeg første gangen kjente et SKIKKELIG dytt i siden.

Lå i parken med en venninde da jeg plutselig kjente et spark/dytt/støt/stikk i siden.

Jeg sa til henne " Hva f*'* er det du driver på med??! (Jeg trodde hun hadde slått meg hardt i magen, noe hun IKKE hadde gjort)!!!

Dette har skjedd innimellom, og det er som å skikkelig støt støt! Har kjent det langt utenfor livmoren,både over, under og på siden.

Skikkelig ubehagelig, for jeg skvetter til der og da....

Snakket med legen om dette, og hun sa at det er disse "båndene" som holder livmoren oppe som strekker seg slik at det kjennes ut som knivstikk. Det er ikke farlig, bare sinnsykt ubehagelig :)

...Og det er altfor vondt til at det kan være spark!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...