Kristine Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Hei! Leste, innlegget som ble skrevet tidligere idag. Jeg er selv reiki master og lærer innenfor dette. Før jeg begynte med dette hadde jeg sykluser på 3 mnd og hadde PCO. Så ble jeg presentert for reiki healing og gikk i lære for å lære dette. Har i dag en syklus på 5 uker. Sikkert uviktig info for de fleste her, men poenget er at man skal ikke forkaste det ukjente. Skjønner at dere er kritiske noe dere også har rett til å være. Men dette kan kun føre til noe positivt. Jaja det var det jeg ville si.
Gjest Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Jeg har selv forsøkt Reiki healing og opplevd effekt av det + at healeren kunne fortelle ting hun ellers aldri kunne vist om, så jeg har litt tro på det ja. Dog fjernhealing har jeg litt trøbbel med å svelge...
Kristine Skrevet 25. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2006 Skjønner godt at du ikke har helt tro på fjern healing, men kan fortelle en historie. Hadde en "pasient" som ønsket fjernhealing og sa jeg skulle sende til han,men sa ikke når i løpet av en uke. Møtte vedkommende en uke etter og han kunne fortelle meg at jeg hadde sendt til han søndag, tirsdag, onsdag og fredag og det stemte. Han kjente og følte på kroppen at han fikk til ført energi. Det skal sies at ikke alle merker dette. Men kroppen tar alikevel til seg energien.
beatek-t Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Hei Kristine! Det var jeg som skrev om Reiki før i dag, på oppfordring. Det var ikke alle som tok dette like godt, men jeg Vet at Reiki virker!Jeg har kjent det selv:) BK
beatek-t Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Hei igjen! Er du utdannet i The Reiki Network? Evt hvilken lærer?
Kristine Skrevet 25. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2006 Jeg er utdannet av reiki master Helen Iversen. Ikke reiki Network! Har hatt en del fine erfaringer med Reiki og det samme har mine "pasienter". Som også har merket på kroppen at dette virker,og er i dag friske fra sine lidelser om jeg kan kalle det det.
beatek-t Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 Ja, d r fantastisk! Er veldig fornøyd med at jeg har fått den store gaven Reiki er:) Holder du kurs? Klæm:)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 hei beatek.t! det var ikke meningen å gøre narr av ditt inlegg om reiki energi... tror bare ikke på sånt.... tror på medisinsk forskning....... og når jeg så at du skrev at man kan bli gravid med hjelp av det og senere leser jeg at du har prøvd i 3 måneder og nå fikk tr så ble jeg jo enda mere skeptisk..... men alle får jo tro på det de vil... lykke til... og håper at det klaffer snart!! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå