Gå til innhold

Er det bare jeg som har 4 hjuling her

Anbefalte innlegg

Bestemte meg tidlig for 4 hjuling siden min venninne med tvillinger hadde 3 hjuling og den veltet og 2 åringen brakk armen. Så også på tv 2 hjelper deg og i f og b at de testet 3 hj.inger og det som kom fram var akkurat det at de veltet fort og at hvis man hadde evt søsken som kanskje lente seg på denne kunne det gå galt.

Kan dere fortelle litt om deres erfaringer?

Syntes noen 3 hj.inger er ok å se på og at de fungerer bra...men endte med 4 hj.ing

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6069779-er-det-bare-jeg-som-har-4-hjuling-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde 4-hjuling (emmaljunga duo edge) men nå bruker vi vogn bare i butikken..og da har vi en zapp og en buzz som begge er 3hjuls...så lenge jeg holder i den..ser jeg ikke faren med det...skal han sove så sover han enten i bilsete eller i senga si.

Neida, jeg har også 4-hjuling, alle tre vognene jeg har er det 4 hjul på.

Det er ene og alene fordi jeg synes 3-hjulinger er drittstygge, og jeg kommer ALDRI til å kjøpe en!

Var på nippet til å like teutonia team s4 i min jakt på søskenvogn (som det forøvrig er 4 hjul på, men de to framhjulene er trekt litt inn på ramma og er svingbare så du får litt "3-hjulingfølelse"). Men det var bare til jeg så den på ordentlig, støgg den også..

4 hjul er best synes jeg!

Hei, vi har bare 4 hjulinger :) Har en brio kombivogn og en teutonia mistra sport. Hadde også en carena easy som jeg fikk solgt i går. Og da bestilte jeg med en gang en Maclaren vogn til tulla. Må ha to ordentlige vogner nå, siden datteren min skal begynne hos dagmamma i oktober ( har vært så heldig at min søster har tatt på seg jobben). Orket ikke tenke på å dra ut vognen fra bilen hver morra...... Maclarenvogna blir "bilvogn". Gleder meg slik til den kommer :) Men som svar på dit spørsmål, jeg kommer aldri til å kjøpe 3 hjuling. Vi bor på landet, og er avhengig av gode vogner som kommer lett frem både sommer og vinter....

Annonse

Skal kjøpe vogn nå og vurderer ikke 3 hjuling engang. Synes ikke de er så fine helt ærlig + at de ikke er så stødige. Skal kjøpe brukt Emmaljunga duo med 4 hjul. Har hørt fra flere at de sliter med 3 hjuls quinnie på vinterføre. Ja til 4 hjul! :-)

Synes mange av de nye lette vognene ser så "simple" ut, altså de ser ikke ut som en vogn liksom. Hehe, er nok jeg som er litt gammeldags. Vi har falt for emmaljunga, liker utseendet (inkludert understellet, selv om jeg leser her på forumet at mange synes det ser kjedelig ut).

Vi har fire-hjuling. Først simo bagvogn og nå emmaljunga cerox. Skikkelig traust og gammeldags, men vi er storfornøyd. Savner nesten bagvogna av og til, men det er sikkert fordi jeg vil ha en bitteliten baby i den....gullet er blitt så stor jente nå...

Vi har emmaljunga edge duo kombi. Har ikke testet den ennå da.. :)

Men da vi skulle kjøpe vogn så vi jo på en del 3-hjulinger og syns mange av de var litt simple; ustødige og skranglete + at mange av de var så små.

Annonse

Vi har både/og. En brio kombi som vi har hatt siden han var født. Nå brukes den mest som sovevogn, men blir nok tatt frem i vinter om det blir behov for det.Veldig bra for sin bruk.

Synes også 3-hjulinger generelt er styggere enn 4 hjulinger, men fikk prøve en one tree hill urban jungle og var solgt. Så da vi skulle ut å kjøpe en litt lettere og greiere sportsvogn ble det denne. Synes fremdelse ikke den er spesielt fin, men er bare helt fantastisk å trille, og lillegutt elsker den.

Når vi er i butikken bare sklir den mellom hyllene, slipper å styre rundt med den klumpete kombivogna Synes ikke den er ustabil i det hele tatt. MEn hadde aldri hatt den som babyvogn.

Så har vi en brio sitty trille, som bilvogn og når vi skal ut på trilleturer om dagen når han ikke sover. Dette er den absolutt beste trillen jeg har vært borti, og kan anbefales på det varmeste. Mye bedre enn alle disse paraplytrillene, og tar faktisk liten plass i bilen. Hadde vi ikke hatt behov for vogn med liggestilling hadde jeg kun beholdt denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...