Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg vil ha navnet klart så fort som mulig... Jeg er sånn jeg, viste hva guttene mine skulle hete rett etter UL... Jeg liker Lycke, Angela, Angelica, Valentina. Men jeg trenger innspill til litt mer normale fine nøytrale navn... Har to gutter fra før, så jentenavn er litt vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen til T&O Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 Rebecca Sunniva Amilie Ameli Leonora Johanna Olivia Livia Karolina Magdalena Natalia ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 27. august 2006 #3 Del Skrevet 27. august 2006 Agnethe Agnes Cornelia Lovise Kristina Annika Mikaela Nikola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 Hva heter guttene dine da? Bør ikke jentenavnet passe sammen med guttenavnene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 Linette Lisette Nenette Ninette Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå