Ariel81 Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Hei! Jeg er i uke 34 og har så vondt i "mellomkjøttet" hvis dere skjønner...akkurat som et kjempetrykk akkurat der, og det er vondt og har vansker med å bevege meg skikkelig. Er dette hodet som fester seg? Blir nesten urolig! Takk for svar:)
Gjest Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Det kan også komme på grunn av økt press på blodårene i underlivet og er helt vanlig. har smerter der jeg og (men har åreknuter der også da) og nedpressfølelsen er nok hodet som har festa seg. Ikke noe å bekymre seg over hvertfall:)
monix1 Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Har også hatt denne følelsen i en-to uker nå. Er i uke 36 og var på kontroll i dag. Jordmor sa at hodet var festet siden forrige kontroll.
Ariel81 Skrevet 25. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2006 jeg var på UL for to dager siden, og hodet hadde ikke festet seg da, men kanskje nå? Det er bare sinnsykt ubehagelig å gå, bøye meg eller når jeg setter meg, spesielt på huk:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå