Gå til innhold

Skal lønnslipp sendes med permisjonssøknaden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at noen hadde gjort det.

Trodde lønnsavdelingen på jobben sendte noe til dem...... hmmm kanskje jeg har lest papirene dårlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min arbeidsgiver sender inn til trygdekontoret et skjema som sier hvor mye jeg tjener i måneden. Skjemaet finner du på trygdeetaten.no, og heter inntekts og skatteopplysninger.

Skrevet

takk!

Jeg mener min arb.giver også skal gi beskjed.

Sendte du dette skjemaet til arb.giveren din eller fikset de det selv?

Skrevet

Jeg klarer ikke svare på alle disse søknadsspørsmålene dine, snuppa. de er jo søren meg kjempevanskelige!!

Skrevet

Jeg skrev ut skjemaet fra trygdeetaten sin side og leverte det til arbeidsgiver. Fikk det tilbake og sender det inn sammen med søknaden min til trygdekontoret. Ble anbefalt det at trygdekontoret der jeg bor.

Skrevet

OK! Dette er fader meg ikke enkelt!!

Skrevet

Hei du...

Jeg spurte om akkurat dette på t.k igår... De sa at arbeidsgiver skal sende dette. Jeg har i tillegg skrevet det ut fra nettet, og sendt det til de..... Stoler ikke på at noen gjør helt det de skal....bestandig..

Skrevet

Jeg stoler jo "aldri" på at folk gjør som de skal.... hehehe... så jeg får sende med jeg også!

Kontrollfrik ja..... Men begyner å bli bedre!

Skrevet

Jeg mener at man bare skal sende med hvis man ikke har fast jobb, men opparbeidet seg rett til fødselspenger.

Holder på å fylle ut disse skjemaene selv, og jeg holder rett og slett på å bli gal.

Virker som de folka må ha inn alt med teskje..

Skrevet

Sender med kopi av lønnsslipp og alt jeg... Skader ikke å være på den sikre siden, og alle får jo forskjellige beskjeder etter hvem de spør jo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...