Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 ... begynner å bli skikkelig forkjøla jeg. Nyser, nesa renner og har begynt å hoste litt. Glad jeg ikke er så gravid ennå at lukkemusklene har begynt å svikte ennå, for her knipes det med jevne mellomrom! Passer på å trene kniping mellom slagene. Angra skikkelig at jeg gikk på jobb idag, men var så kort dag at jeg holdt ut. Slokna på sofaen da jeg kom hjem. Håper jeg slipper at det setter seg i lungene som vanlig, pleier alltid å ende opp med noe bronkittliknende. Blæh! Nei, nok syting fra meg for idag!
*Lucia* Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Uff, stakkars deg!!! God bedring!!!!!!!!! :-)
mensana Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Kniper du med lukkemusklene?? Uansett: gooood bedring!!!
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Jepp, her knipes det støtt og stadig med lukkemusklene. Vanskelig å huske på å trene på kniping hver dag, men husker det godt nå som jeg har god bruk for de musklene.
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Huff og huff..... forkjøla er ikke noe kos ...... plei deg selv i helga og GOD BEDRING )
mensana Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 *ler* Tror jeg først nå skjønte det første innlegget ditt!!!! Når du skrev "lukkemuskel" så tenkte jeg på lukkemuskelen i halsen... ikke på skjedemusklene!! (for de heter jo ikke lukkemuskler sånn på skikkelig da..) - og så tenkte jeg at du var glad for at du ikke gulpet eller hadde halsbrann og sånn... - og så funderte jeg veldig på hvordan du klarte å knipe med lukkemuskelen i halsen..men jeg skjønner det nå! - du må knipe for å ikke "søle" når du hoster! Jada.. jeg skjønner det meste når jeg får det inn med teskje... ;-))))
CiljaS Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Uff, god bedring! Ikke bli syk til treffet da! Klem!
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 Det er ikke så lett en sen fredagskveld etter litt for mye bimming og smågodt! ;p Bekkeblom: Jeg lover å bli frisk igjen til treffet! Hjelper sikkert med søvn og hvile i helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå