Gå til innhold

Oktober: Støttetruser..........?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er det mulig jeg spør dumt her, men hvor ellers skulle jeg ha spurt...

Altså, hva nøyaktig er meningen med at man skal bruke støttetruser eller støttebelte? Det står på alle sånne forslag til "utstyr til mor" av hva man trenger av ting og tang....er det for å støtte magen som kanskje henger litt etter fødselen, kanskje? Sånn at ikke huden strekker seg?? Føler at jeg er inne på noe nå, men.....

Og hvor får man evt. tak i sånt? Apoteket?

 

Grønn førstegangsfødende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I de fleste babybutikker selges dette, men det er antageligvis en jippo for å lure mest mulig penger ut av gravide...Selv bruker jeg vanlige gammel-dame-bomullstruser og både jeg og småen har det fint:) Bruk det som er mest behagelig du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har også hørt rykter om at livmor og mage trekker seg fortere og bedre tilbake ved å bruke sånn her .... -kaller de der panty, kanskje... Ble litt usikker, men det er ihvertfall sånn "kjerringtruse" som er høy på livet og som holder litt inn. Det har de jo på noen undertøysbutikker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal hjelpe til på at livmor og andre ting inni der skal trekke seg sammen etter fødsel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse trusene som skal gjøre at livmor trekker seg raskere sammen, og at magen fortere blir flatere finnes det ikke noe hold for. Livmoren er en muskel, og kan ikke påvirkes for å bli mindre. Støttetrusene (pantyene) er laget for å loppe en for penger, dyre er de også.

 

Men....tro kan flytte fjell, alt avhenger på hva man prioriterer å bruke pengene på, og hva man tror på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...