Gå til innhold

Kan det være bekkenløsning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i midt første svangerskap og lurer på om jeg kan begynne å få bekkenløsning. Det kjennes som jeg er stiv under korsryggen, på rumpa nesten, i det beinet som er der. Så nå går jeg og halter fordi det er vondt å gå!! håper ikke det er bekkenløsning.. Har noen kjent lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm tror desverre at det kan være det,uten at jeg skal si noe hundre prosent sikkert..ring til legen med engang på mandag!

Skrevet

Høres ut som bekkenløsning, ja... tror også jeg ville pratet med lege..

Skrevet

huff.. skal til jordmor på mandag, da skal jeg høre med ho og.. takk for svara hvertfall!!

Skrevet

Har noe av det samme, intense ryggsmerter. Gjør vondt å stå, og skjærer ned i lysken og rumpeballen på den ene siden. Kjennes også ut som om jeg har fått meg et realt spark i "dotten", kjempeømt. Trodde først jeg hadde fått slått meg, men nå har det vært slik i flere uker.

Vært hos kiropraktor to ganger, som sa at det er verken låsning eller løsning på gang hos meg. Var hos legen, og hun sa det var ikke noe tegn på bekkenløsning. Hehe, så ikke vet jeg, men det er vondt å gå (legen sa jeg skulle gå mye, men orker knapt å gå etter en tur i butikken, verker for mye).

Kan m.a.o egentlig ikke hjelpe deg, men du er i alle fall ikke alene!

Skrevet

Jeg synes det kan minne om slik jeg hadde det når jeg var i uke 18-19 og fikk begynnende bekkenløsning.

Nå er jeg 23+6 og bekkenløsningen er her for fullt.

Klarer knapt og gå en meter uten og ha noe og støtte meg til.

Har god hjelp av bekkenbelte og krykker.

Råder deg til og høre med legen din :)

Og kansje få henvisning til kiropraktor el fysio.

Jeg har prøvd begge delene men ikke blitt merkbart bedre av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...