Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Ble ferdig med tanta for 1 uke siden.. da kom hun 13 dager på overtid.. hadde henne på besøk i 3 dager... har som regel tanta på besøk i 3 dager.. maks 4... den uka har jeg vært helt tappa for energi... er så trøtt og har sovet masse. i hele dag har jeg også vært kvalm... vet ikke om dette er noen tegn.. eller så betyr det at jeg brygger på noe.. kanskje jeg blir forkjøla eller noe snart ? uansett.. det er bare så slitsomt å gå rundt å være så trøtt hele tiden....
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 håper det er en spire som "sliter" deg ut da..)
Smilje med gull i magen Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Oj... kanskje gravid da?!!! Jeg merka at jeg var gravid sist gang fordi jeg var så fryyyyktelig trøtt... (dessuten kom ikke mensen heller da...)- hadde du vanlig mens, eller bare lett? Festeblødning kanskje?!! Heheh... ble litt revet med!
Gjest Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 tror ikke jeg er det.... tok jo test dagen før tanta kom.. den var negativ... og jeg kan vel ikke ha blitt gravid 1 uke etter tanta har vært på besøk ?? blødde vanlig sånn som jeg pleier...
Gjest Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Går det ann så tidlig etter at tanta har vært på besøk ?
Smilje med gull i magen Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Hmmm.... Da øver kroppen din seg bare på til den snart skal bli gravid-trøtt ... tror nå jeg.... En god nr. 2-forklaring?!???
Gjest Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 hehe... det kan godt hende kan også ha noe med at jeg akkurat har begynt å jobbe etter lang ferie... ikke vet jeg....
Smilje med gull i magen Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 Det kan umulig stemme- jeg holder en knapp på min teori hehheh!
Gjest Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 hehe... da setter jeg en knapp på din teori så vi satser på den skal bli spennende å se når tanta kommer neste gang... tror syklusen min er helt på bærtur... men igjen så orker jeg ikke å begynne å teste etter el.. ta tempen å styre og ordne... noe sier meg at det skjer når det skjer...
Smilje med gull i magen Skrevet 25. august 2006 #10 Skrevet 25. august 2006 Bortsett å ta godt vare på oss selv (og mannen vår... heheh) er det vel egentlig ikke så mye vi kan gjøre, nei.... Annet enn å håpe Lykke til til oss alle!!! Er forresten sliten jeg også, men det er nok fordi det henger litt igjen, bare en uke siden jeg SA... så nå skal jeg bare holde trøttheten gående helt til den blir reell igjen! Heheh Ha en kjempefin helg! Nå logger jeg av, mannen er komt hjem... Nå skal vi bare koooooose oss....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå