Gå til innhold

Dere som har hatt MA, var der fortsatt kvalme etc??


vannmann 76

Anbefalte innlegg

Jeg har kanskje hatt en MA. Er fortsatt veldig kvalm og sliten/ svimmel.

Varer det evnt til alt er fjernet?

Håper på det beste, men prøver være realistisk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spør også: hvorfor tror du at du har hatt en MA? Er det SA du mener?

Ellers er jo kvalme et graviditetssymptom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blødd litt brunt / rødt hele uken. Var hos legen onsdag, han sa at det ikke så så bra ut. Blod og bakterier i urinen. Han sa jeg kanskje hadde hatt en MA- missed abortion. Var på innvendig UL torsdag på sykehuset. Legen der klarte ikke se om det var levende eller ikke.Det var så lite. Jeg er 7+2 på vei. Tok blodprøver hcg, skal ta nye imorgen. Skal ha ny UL 7 september.

Men jeg så hjertelyd med forrigemann i uke 8...

Blir sprø av å ikke vite....

 

Men er fortsatt kvalm ol, har hørt du kan være det til alt er borte.

 

Lurer på om noen vet noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da, ikke noe greit å gå rundt i uvissheit... håper det går bra med deg, skal krysse fingrene for deg å sende gode tanker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.)

 

Vet ikke om du har lest innleggene mne fra i går, men jeg sitter i noe av den samme greia som deg. Var på UL for en uke siden, da så alt bra ut(så ikke hjertet da det var for tidlig) Var på ny UL i går, og da sa gyn at plommesekken hadde ne fasong som kunne tilsi at noe var galt.Kan være en ny MA. Så ikke noe liv nå heller( tror jeg er 6 uker nå) Så må tilbake om en uke og se da. Har ikke målt hcg nivået, så sitter som et stort sp,m tegn. Hatt MA en gang før og da forsvant alle symptomene ganske kjapt. I dag kom kvalmen og stikkingen/mensmurringene igjen, og da jeg nevte dette da legen ringte, sa hun at jeg skulle se på det som et positivt tegn.

 

Det jeg prøver å si er at så lenge symptomene er der, kan du i allefall slappe litt er av. Vet det er vanskelig, men positive tanker hjelper mye.

 

Håper du skjønte litt av dette, og at vi begge kommer tilbake hit med et bredt smil etter neste ul.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, det hjalp litt:) Får svar på hcg prøvene mandag.

Leste innleggene dine ja.

Krysser fingrene for deg og den lille:) Du må holde oss oppdatert.

 

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lover jeg:) Håper det går bra med deg også. Spurte om å få tatt hcg prøver da jeg snakket med legen, men hun sa jeg måtte høre med gyn. Skulle hjerne vært på sykhuset og gjort dette, føler at det er bedre der..men jeg får bare vente å se. Har ikke blødd noe jeg da, men det gjorde jeg ikke sist heller da jeg hadde MA.. Uansett, legen sa at alt av symptomer er positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg forsvant kvalmen i forbindelse med MA.

Da jeg begynte å blø (masse) denne gang stusset jeg litt over at jeg fortsatt var kvalm. Jordmor sa det var et godt tegn; og UL viste at alt var bra med den lille.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...