Gå til innhold

merkelig kropp og slem lege

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde en MA i juli. var da 12 uker på vei. babyen hadde dødd i uke 7 en gang.

første uken er litt borte for meg sånn fysik. annet enn at jeg blødde litt da. andre uken tenkte jeg" jeg har ikke bekkenløsning mer" var sykemeldt siden uke 7-8 før jeg mistet.

så kom 3 uken...og som lyn fra klar himmel startet det pån igjen. bekkenløsning, kvalme og menssmerter. så gikk det slik i 14 dager. da fikk jeg mens første gang etter MA på dagen en mnd etter. men da jeg begynte å se etter når jeg fikk vondtene og plagene igjen var det 14 dager før. så sikkert eggløsning. ok tenkte jeg og hadde mens med menssmerter som jeg ikke bruker å ha. så gik ken uke, littt vondter..og så en begynte det allerede mandagen og blir verre utover uken. akkurat det samme pån igjen. men bekkenløsningsmertene er verre enn da jeg var gravid også. får kramper i beina omtrent...og svie i bekkenet som ikke var der. men om jeg følger forrige mens syklus så skal jeg ikke ha eggløsning før i går. men slim på mandag. og vondt videre. brystene stikker også.

vil legge til at jeg tok en gr.test hjemem og på legen og hcg hos legen etter mens sist. og neggativ.

så jeg går her fortsatt sykemeldt...sukk. (er litt andre ting også)

men så ringte jeg legen min og ville ha litt klarhet i hvorfor og hva her, tenkte jo på om jeg nå blir gravid, hva da? blir jeg verre? kan jeg få behandling nå?

han ville ha meg inn, og da jeg sa jeg blir ikke hel før jeg blir gravid igjen...så sa han" nå må du vente litt, er ikke sikkert det er tilrådelig"

drittlege...håper jeg er gravid nå så ha nikek kan si" hva var det jeg annbefalte"....huff.jeg er så lei meg når han sier slik.

men det jeg egentølig skriver for mest er for å høre om andre har hatt ekstraplager etter SA/MA og slike plager under EL da eller andre uten?

tenkte på at siden bekkenløsning er hormonelt(leste jeg et sted) og så leste jeg om hcg som er hos gravide og hci eller noe som er under EL og EL ga possitivt ressultat ved graviditet. hmm dette ble rotete...men sitter å håper at det er bare hormonelt og går over etter et svangerskap og jeg kan beruke p piller som forhindrer EL :)

hjelp meg....jeg vil ha et barn til jo.....og jeg driiiiter i legen.

og jeg har tre barn fra før 19,17 og 15 år og hadde bekkenløsning ja. men ble bra omtrent etter...ikek krykker under svangerskap heller

sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da... har ikke så mye fornuftig å komme med jeg da... men hadde bekkenløsning da jeg var gravid med sønnen vår, og det må jo være uutholdelig når man ikke er gravid... Føler med deg, høres ut som om du har det tøft! Det er nok kanskje noe i det legen sier- at kroppen din kanskje trenger litt tid til å komme seg igjen- men så er det måten å formidle det da... og det er utrolig mange dårlige leger der ute... Men heldigvis mange flinke også! Og heldigvis er det gjort på 1 minutt å skifte de som ikke fungerer ut... Gi ham fyken om han er slem med deg! Så det såh!

...og.. håper at du får en fin helg, blir kvitt bekkenløsningen og snart har en liten attpåklatt inni magen din!!! Heldig du da, som har barnevakter klar!!! Heeheh ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...