Ma&Ae Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Sist gang jeg brukte amme-bh syns jeg det var så utrolig stygt at amme-innleggene syns gjennom genseren hvis jeg hadde en litt tynn genser.. Ser ut som en svær utstående brystvorte.. Så nå har jeg lett verden rundt for å finne amme-bh med litt mer fòr, og fant det, innerst i en krok på Lindex(!). Og dem var ikke så dyre heller, 169,- Så vet dere d lissom;)
vips-77 Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Ja, takk for tipset.. Er greit å slippe å stikke ut øynene på noen med falske nippler...
Nicki_81 Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Vet du største størrelse på dem også kanskje? Har problemer med å finne store nok. Ikke bare amme-bh, men også vanlige
cth77 Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Helt enig verrei, synst det er kjempevanskelig å kjøpe bh. Har kjøpt meg ein amme bh fra triumf, den var ganske dyr, men føler når vi må opp i størrelse så må en betale mer. Jeg får ta meg en tur på lindex å se om jeg finner en i min størrelse :-)
AMINE Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 Ja,de brukte jeg sist også, og de er kjempegode. Så kan man kjøpe litt fler også når de er så billige da:-)
Ma&Ae Skrevet 26. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2006 Mener jeg så mange D'er på noen av dem, så tror dem går ganske langt opp i størrelser;)
snartmammatilfire Skrevet 26. august 2006 #9 Skrevet 26. august 2006 Har et annet "amme-bh-tips" også. Ikke kjøp ammebh med spiler. Det gjorde jeg første gang og det førte til at jeg fikk tette melkekanaler akkurat der hvor spilene var. Jeg hadde en kul på hver pupp i månedsvis før jeg til slutt skjønte at det var pga bhen. Fikk heldigvis ikke betennelse..
Ma&Ae Skrevet 26. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2006 Kjekkt å vite! Er forresten ikke spiler i dem på lindex.
vips-77 Skrevet 26. august 2006 #11 Skrevet 26. august 2006 Var og kjøpte bh på lindex i dag, sikkert den samme som du... Utrolig befrielse å slippe unna de ekle spilene som stikker så sinnsykt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå