Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 Drikk sjokomelk rett før du skal inn på ultralyd. Dette tipset fekk me og gubben var heilt hekta på at me måtte prøve det. Jaja så drakk eg 3-4dl sjokomelk og dere skulle berre sitt nurket korleis det sparka og turna og styrte på. Det var skikkelig moro å sjå at han bevega seg så mykje. Eg hadde to jordmødre, den eine var på opplæring og ho skulle ta alle måla, men det fekk ho problem med for nurket mitt hadde ikkje tenkt å ligge i ro. Jordmødrene kommenterte at det var ein livlig krabbat så me måtte jo fortelle om sjokomelka..hehe..ho sa ho var berre glad ho fekk ein utfordring men eg veit ikkje eg. Me var leeeenge der inne og hadde laga den køen på gangen av gravide som venta på sin tur. Men sjokomelk er absolutt å anbefale. Fortalt det til svigerinna mi som har to barn, ho sa ho hadde synst det var vanskelig å sjå når fosteret sparka, viss de drikk sjokomelk er det iallefall ikkje vanskelig. Det er pga at blodsukkeret til fosteret stiger og han/ho vert då meir aktiv. Sjokomelk kan nok erstattast av andre søte drikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 Minuset er at babyen kan bli ekstra stresset. I tilegg til ul og at jordmor trykker på magen. Men jeg har hørt tipset jeg også, og om folk som har drukket saft eller cola rett før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Del Skrevet 25. august 2006 Eller spise sjokolade. Disse tipsene er fine å bruke siden om en ikke kjenner liv og er redd det ikke er liv i barnet lengre, da blir det fort fart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå