Gå til innhold

Oppblåst....et lite råd til dere som er det.

Naima og lille spiren

Anbefalte innlegg

Prøv Yoga som masserer på innsiden, da blir tarmene stimulert og du får ut en del luft.

Legg bøyd over en stol eller armlene, eller på alle fire på gulvet. Pust helt ut og trekk magen inn. Beveg magen i en rullende øvelse, hold i 5 sekunder og slipp ut. Gjenta dette noen ganger så skal du se det kommer luft ut og får igang fordøyelsen igjen om du skulle ha fortoppelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg vil berre lefge til eit lite tips. Eg har vore mykje plaga med luft, vart tilogmed sendt på akutten i veke 5, og videre til ultralyd med mistanke om graviditet utenfor livmor, men det var altså berre luft og jammen kan det gjere vondt. Eg slutta igår å ete brødmat og idag har eg ikkje hatt luftplager, det er fyrste gong sidan graviditeten byrja og eg er nå i veke 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for rådet, tok å la meg på magen over treningsballen min nå, og prøvde å få til øvelden... kan se ut som det muligens virket litt;) Spennede å se om det har langtidsvirkning og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd å ligge på alle fire, så får håpe det snart hjelper. Magen føles som en ballong som snart sprekker (er 8,1 uker på vei)

Jeg har hatt brødmat hver dag og ikke i dag og da ble jeg oppblåst, så der er det nok forskjelligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper det hjelper for dere, gjør det gjerne i morgen også. Det har hjulpet meg med ballongmagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...