Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Eg var i eit pr månadar mykje her inne. Eg og sambuaren min byrja prøve å få små i mars 2005, då blei me enige om å kutte ut p-pilla. Det fyrste halvåret og sikkert litt lenger var det stor iver etter å få spira til å sitte, og skuffelsen var enorm kvar gong mensen kom. Etter kvart blei det nesten sex-press i senga når tida var inne for eggløysing. Eg prøvde aldri eggløysingstester fordi eg var så sikker på at eg kjente det. Så feil kunne eg ta. Når me kom til februar i år gjekk eg til legen og sa at me hadde prøvt i eit år, dei tok blodprøver og sende meg vidare til spesialist for utredning. PCO hadde eg mistenkt lenge fordi eg hadde ein del av dei typiske teikna utenom uregelmessig menstruasjon, den har alltid vore presis. Når eg fekk brev frå spesialist kom nok ein nedtur, det var EIT HALVT ÅRS VENTETID...jaja hadde meventa så lenge kunne me vel vente eit halvt år til. Og det var dei som hadde svar på blodprøvene mine. Etter nokre månadar spurte eg derimot legen min om eg kunne få slankepiller (eg er jo ikkje akkurat tynn då, heller eit godt stykke frå) Eg fekk resept på Xenical som for øvrig var dyr men som gjorde susen, eg gjekk ned i vekt og berre etter ein månad vart me gravid!!!!!! Nå er me 19veker og 3dager på vei. Var på ultralyd igår og fekk sjå nurket som sparka styrte på så jordmora hadde problem med å ta dei måla ho skulle ta for nurket låg ikkje i ro lenge nok. ;-) Pga ein tidlig ultralyd grunna sterke magesmerter (som viste seg kun å vera luft) fekk eg vite at resultatet av blodprøvene viste at eg 90% sikkert hadde PCO, og det lille eg gjekk ned i vekt berre på ein mnd gjorde susen. Me har eit vennepar som har slitt i mange år med å få unger og nå har fått påvist PCO og tatt fleire hormonkurer uten hell endå. Eg fortalte ho min historie i håp om at det kanskje kan ordne noko for dei og. Eg har ikkje høyrt om nokon som er blitt tilbudt resept på slankepiller når dei har PCO men ein del av dei med PCO er jo overvektige som meg og dette fungerte jo som berre det for meg. Eg er framleis overvektig, eg tok merkbart av den mnd eg gjekk på pillene men likevel ikkje sjokkerende masse, men nett nok til å få spira mi. Eg bad sjølv om pillene, fekk heller ingen tilbud, fekk vel ein kommentar at det kunne vera vekta mi som hindra graviditet.

Vonar de ser på min historie som ei lita solskinnshistorie og kanskje nokre av dere får lyst å prøve same framgang som meg? Vonar eg ikkje framstår som skrytande eller at eg trakker nokon på tærne her inne. Eg føler med dere alle sammen, eg syns det var lenge å vente i 14mnd og eg er sikker på at det er maaaaaange her som har venta mykje lengre. Tenker på dere alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6068554-ei-lita-solskinnshistorie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)

Så flott fortelling da...gir oss andre m PCO virkelig håp!! Det som var litt rart da eg leste fortellingen var at jeg i dag har vært hos legen og fått Xenical..:)

Lurte derfot på hvor mye du tok av på 1mnd? la du om kostholdet?spiste 4 ganger om dagen? mye overvektig i utgangspunktet?

Håper det ikke ble for mange spm dette her..hehe

Ha en fiiin dag videre og LYKKE TIL!!!

Flott historie!! :-) Ja ingenting er umulig! Prøver å bli gravid, og det hadde nok gjort susen med litt slanking. Kanskje jeg skal ta opp det med legen neste gang! Klarer det ikke på egenhånd. Klarte det for et par år siden når jeg gikk på Metformin + Yasmin. Nå bruker jeg kun metformin, og det har ikke så stor virkning på vekta lenger merker jeg. Strever litt med kiloene ja..... Lykke til videre!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...