Gå til innhold

skal man ikke kjenne liv snart?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt tidlig kanskje... min side her inne sier mye rart.. hehe...

Vekta og lengden virker noe overdrevent blant annet :-)

Jeg kjente litt liv fra uke 15, men det var ikke mye. Nå kjenner jeg mer, er i uke 18. Men det er ikke hver dag og kan være alt fra at han bare flytter på seg til ett spark i ny og ne.

er nok helt normalt, ikke la deg stresse :-)

Hei:) Jeg er også i min 16. uke og fikk samme ekle følelsen som deg da jeg leste på informasjonen om uke 16. Jeg kjente to spark i uke 15, etter det har jeg ikke kjent noe, så jeg syns det var litt ubehagelig å lese at mannen min skulle kjenne noe nå til og med!! Men vi får bare trøste oss med at alt er så individuelt at alt er normalt! Egentlig så er 16 uker tidlig har jeg lest meg til! ;o) De mer regelmessige sparkene kommer snart, vi får bare sitte å glede oss!

Hei !

Ta det helt med ro. Jeg er i uke 18, og kjenner minimalt med liv. Jeg tror jeg kjenner at bebien flytter på seg noen ganger, men ingen spark. Dette er min andre, og trodde jeg skulle kjenne det tidligere nå. Var på ul i går og spurte jordmor om hvorfor jeg ikke kjente liv. Hun sa at jeg hadde morkaken foran, og at jeg av den grunn kunne kjenne liv senere. Kanskje det er slik med deg også...

Annonse

hei hei :) ingen grunn til bekymring tror nå jeg :) jeg er også gravid med min andre. Kjente tidlig bobling i magen, ca fra uke 13 til uke 14. Så gikk det nesten 2 uker og jeg merket ingen ting! Var kjempe bekkymret og bestilte time til privat ul. Da så jeg en superaktiv baby som sprellet rundt, uten at jeg kjente noe. Babyen flytter på seg fordi den har så god plass og det kan som i mitt tilfelle gjøre til at en plutselig ikke kjenner noe. Nå er jeg i slutten av uke 22, og alt rundt spark og bevegelser er forskjellig fra forrige svangerskap. Nå kjenner jeg bare små "puse" spark/bevegelser, mens med Mathias kjentes det ut som om han noen ganger skulle sparke gjennom magen på denne tiden :) Legen min ba meg ta det helt med ro. Ingen svangerskap var like, sa han til meg :) Masse lykke til videre, alt er nok i den skjønneste orden skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...