Gå til innhold

Tante F.... dra til H.....!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjo hoi nå ser tanta mi rødt igjen!!!! Syklusen min bare "krymper" den. Jeg er nede i 25 dager nå. Skjønner ikke noe jeg. Jeg som har gått og ruget i 14 dager nå til ingen nytte. Det er altså ikke noe artig å leke gravid. JEG VIL BLI GRAVID! Ja, ja jeg slapp og bruke noen tester da, og så er jeg snart ferdig med første dag av tanta. Blir vell til at jeg "kurer" litt i helga og så får vi gjøre oss klar til nye runder. Ha en fin helg da jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, så keitt, Martine!

Eg har vore innom og lese litt i sommar, men har ikkje hatt så mykje å melde. Dette er tredje periode med EL-testing - trudde eg hadde funne ut av korleis kroppen min funkar, med 27-dagars syklus og positiv el-test ganske nøyaktig 14 dagar før mens. Men det var dei to førre periodane. Nå er det to dagar sidan eg burde hatt positiv el-test, men nei da! Enten hadde eg ein veldig tidleg el på dag 9 - før eg begynte å teste - eller så er syklusen heilt på bærtur. Eller kanskje eg ikkje har el denne månaden? Frustrerande! Dessutan har eg jævlig vondt i ryggen om dagen og greier nesten ikkje å sitja på vanlege stolar. Gruff!

Eg veit du har prøvd lenge, Martine, og ønskjer at du lykkast snart. Det er godt gjort å halde motet oppe. Eg veit ikkje anna råd enn at du får hive tanta på dør og prøve igjen!

mvh

Skrevet

Hei Martine:)

Man venter,ruger og håper hver eneste pp,ikke rart man er skuffet når tante trollet kommer.Jeg håper det går bra hos deg likevel,og at du får bort litt tunge tanker angående dette.Kanskje du og Martine mannen skal nyte godværet i dag?Ønsker deg bedre tider og sender deg en god klem i alle fall..Alt blir så mye bedre til uka når tanta de reiser.

C";).

Vilsågjerne

Skrevet

Åååååå nei!!!!! Så kjipt da martine!!

Var så spent når jeg logget meg på i dag, om du hadde en gledelig nyhet til oss...

Det er jo så inn i svarte granskauen så vanskelig dette skal være da!!!

Aaaarrrrrrg!

Men vi må da vel snart greie dette her!!??

Stor klem til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...