Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Jeg snorker noe så voldsomt om nettene - til og med så jeg våkner av det selv av og til!! Eller så skvetter jeg til av at mannen min pirker borti meg. Jeg klarer ikke la være å snorke! Det er jo helt forferdelig! Stakkars mannen min! Håper virkelig det forsvinner etter fødsel!! Noen andre som har det sånn?
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Jepp! Mannen min fortalte meg i stad at jeg snorker!!Har ikke våknet av det selv hittil.... Jeg spurte han om det hadde skjedd før og da sa han at jeg har gjort det i 2 måneder nå!!!!:/ Stakkar mannen, men så snill som aldri vekker meg:) Han mener det er viktig at jeg sover så mye som mulig nå Hihi:)
Gjest Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Snorker å sikler værre nå enn noen gang!!! Men det værste er att jeg også snorker på dagtid når jeg er våken....
lykkeligmed3 Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Han har ikke klaget til nå men i dag når jeg slumret litt i solstolen ute på terassen våknet jeg av at jeg snorket noe veldig. Heldigvis sover mannen min tungt. Tror nok at det vil bli bedre etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå