Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 det er så fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 Philip er nyydelig........ Leander liker jeg desverre ikke. Men d er populært og det er lett å si sammen med Philip da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Del Skrevet 25. august 2006 Fint navn, synes jeg!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #4 Del Skrevet 25. august 2006 ja Phillip Leander er fint det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tezzie Skrevet 31. august 2006 #5 Del Skrevet 31. august 2006 jeg googlet dette navnet (philip leander), og fant dette innlegget. hehe tenkte jeg. det innlegget har jo jeg skrevet. artig. For før var jeg inne på bim daglig da jeg gikk gravid med sønnen min. jeg skvatt litt da jeg så datoen. Jøss lissom! dette var jo skrevet for en knap uke siden. hehe. Sønnen min er 17mnd nå og heter faktisk Philip Leander. Så det er vel ikke så vanskelig å skjønne hva jeg syntes om navnet. JEG RETT OG SLETT DIGGER DET!! hehe ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå