mandy Skrevet 29. august 2006 Forfatter #26 Skrevet 29. august 2006 Jeg kommer kl 12! Er det flere som kjenner noen vonde tak i magen nå? Innimellom har jeg harde kynnere som minner om svake rier. Dere som har vært igjennom det vet sikkert hva jeg mener. Våkner til og med om natten noen ganger med kvalmende vondt i hele den stramme magen og bak i nedre delen av ryggen.. Samtidig har jeg en del av de der stikkingene nedover som kanskje betyr at gutten borrer seg godt nedover med hodet. Tror ikke forrige baby var helt festet med hodet før fødsel jeg, og da er det vel enda mindre sannsynlig at han gjør det dennne gangen? Synes det ville vært litt betryggende om han gjorde det.. Noen erfaringer? Beg å glede meg til fødsel faktisk nå. Men denne uka passer det dårlig da min kjære er tvangsplassert ute i skogen i Kongsberg heeele uka. Heimevernet er noe møkk..
sajam Skrevet 29. august 2006 #27 Skrevet 29. august 2006 Hodet fester seg visst veldig sjelden hos flergangs fødene, men det er ikke noe skummelt med det. Eneste er dag den O STORE dag omsider er kommet, og du skal ringe føden, må du opplyse om at hodet ikke er festet, spes om fødsel starter med at vannet går. Det er den beskjeden jeg fikk med nr to ) Har nå enda 6 uker igjen, men den siste mnd har jeg vært mye plaget med de MEGA takene. Det værste er og våkne av de. For noen dager siden trodde jeg virkelig ting var i gang pga at det gjorde så vondt. Jeg kommer på torsdag jeg, så sant formen holder seg. Skal vi møtes ved fontena der eller?
04.oktober-overtid Skrevet 29. august 2006 #28 Skrevet 29. august 2006 Hei dere.. Var på kontroll igår jeg..alt var bra og jeg fikk omvisning også...litt greit å vite hvor man skal og hvor det ene og det andre rommet er osv:)) Nå har jeg blitt kjent med tilsammen 4 jordmødre på sykehuset...litt ålright det også da synes jeg... Har jeg nevnt at jeg går til akupunktur el? Ikke startet med modningsakp. enda da men for bekkenet...hadde 4. beh igår... Nå har det vært ganske så mye frem og tilbake og jeg er litt usikker på dee med treffet...har fortstått at det nå blir på tors istedenfor fre...og Glassverket???kl.1200?? Kan noen bekrefte det el? Noen spurte om hvem som hadde møtt hvem...tror du har fått svaret da...jeg har møtt C-millan, Sjiga og ajas:)) Hos oss er også navnet bestemt da..bestemte oss for det sånn ca midt i svangerskapet...det er en gutt her også) Hva annet er nytt hos dere?? Er sliten og lei...bekkenet er bare verre..fysio og akp. hjelper helt sikkert...men siden vekten stiger så kjenner ikke jeg virkningen like godt hehehe:))
Gjest Skrevet 30. august 2006 #29 Skrevet 30. august 2006 Lykke til med fødselen alle ringerikinger.. Jobber på RS selv og er i min 2 pp... Håper det blir en jevnaker\ringerike treff den gang det klaffer for meg også...
ballong Skrevet 30. august 2006 #30 Skrevet 30. august 2006 Kanskje jeg klarer å snike meg en liten tur avgårde skal prøve å få gjort en del unna i dag.Skal ha 7 års dag med hele klassen på ettermiddagen men ...spise må man jo:) Jeg kommer kanskje, synes det var en god ide å møtes ved fontena kl 12?! Husker at det var en del av dere som også var innflyttere , skulle egentlig å ha lest alle meldingene på nytt som ble skrevet før ferien;)går litt i surr, men det blir jo lettere når man får noen ansikter å feste det til. Vi flyttet til Hønefoss i 2000. Bestemte oss for å bli her i fjor vinter, tok litt tid å slå seg til ro. Gleder meg til å treffe dere. Og hei til Trine også
C-millan ) Skrevet 30. august 2006 #31 Skrevet 30. august 2006 Hei mandy! Kan jeg sitte på meg deg ned til hfs fra glassverket? Jeg kjenner at d skjer ting, stikking nedover... Skal til Oslo en tur nå, da sees vi imoorgen:-)
04.oktober-overtid Skrevet 30. august 2006 #32 Skrevet 30. august 2006 Hei dere.. ser at det står litt om Glassverket og fontene og litt av hvert....kjenner til Glassverket, men ikke så mye annet der hehehe...men kan ikke vi samle oss på parkeringsplassen heller også gå videre dit vi skal? Det var visst prat om en cafe?? Jeg er litt usikker på om jeg får til det imorgen, men jeg prøver mitt beste )
mandy Skrevet 30. august 2006 Forfatter #33 Skrevet 30. august 2006 Hei Trine! Jeg jobber også på sykehuset. Er du i 2.trimester? C-millan du kan selvfølgelig sitte på til Hønefoss. Er ved fontena kl 12. Husker ikke akkurat hvor den er, lite observant.. Men tror den er utafor bakeriet og porselenshuset og det der.. Sikkert lett å finne, er ikke stort område da. Har vært der tusen ganger i alle fall. Gleder meg til å se dere.
C-millan ) Skrevet 30. august 2006 #34 Skrevet 30. august 2006 D er fint at jeg kan sitte på med deg ned mandy:-) Idag har jeg kjent mye mer, d har kommet noen ganske kraftige tak... Da sees vi imorgen, klem:-)
sajam Skrevet 30. august 2006 #35 Skrevet 30. august 2006 Hei hei! Jeg beklager så mye, men jeg får desverre ikke vært med i morra. Vi har vært på vurderings time med begge barna i dag til oprasjoner. Så fikk vi jo selvfølgelig time til frøkna i morgen tidlig allerede! Gjett om jeg gruer meg a!!!!! Lille høne pøne til mamman sin skal fjerne mandlene sine, SNUFS! Hun fjernet polypper i januar, så jeg er jo litt "kjent" med hva som skjer da. Guttebassen fikk time til å fjerne polypp den 19.september. Skal tydeligvis ha litt og styre med da ) Like greit og få det unnagjort før minste frøkna kommer, SUKK! Hadde gleda meg til og treffes i morgen, men men, får nok heller dra til Oslo jeg da )
♥sjiga♥ Skrevet 30. august 2006 #38 Skrevet 30. august 2006 jeg skal prøve å komme i morgen må se ann formen den er så opp og ned om dagen. hei 4 oktober det er ikke så lurt å skulle møtes ved p plassen for det er ikke bare en p plass det er flere. spør etter fontena så finner du det. var det 12 dere sa? vel hvis jeg ikke er der til da så kommer jeg ikke.
sajam Skrevet 30. august 2006 #39 Skrevet 30. august 2006 Tusen takk ) Dere får hygge dere litt for meg i morgen og da ) God natt klem
04.oktober-overtid Skrevet 30. august 2006 #40 Skrevet 30. august 2006 Hei igjen dere...skal prøve mitt beste for å være der...men hvis jeg ikke er der er det ganske sannsynlig fordi jeg ikke har rukket...ellers skal jeg spørre noen hvor den berømte fontenen er hvis jeg rekker å være der da:) Nattaklem ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå