Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit med en ny side for oss ringerikinger nå vel? Rimelig lang den forrige..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne så jo jeg selvf. etter jeg hadde svart på den forrige da :o) Kjekt med ny som ikke er så lang ja :o)

God nattklem

Skrevet

Hmm, denne så ikke jeg heller før nå:) Men da fortsetter vi her da:))

Nå har jeg gått igjennom litt klær for babyen -sortert litt så jeg vet hva jeg skal ta med meg...bare vaskinga igjen da, men det har jeg tenkt til å utsette til neste helg da svigermor er borte...hehehe...hun har så mye om og men, hva og hvorfor i enhver sak at jeg vil heller slippe det...får håpe babyen er i magen enda da...jeg har jo mange dager igjen enda...men altså babyen beveger seg såå mye at det føles den vil ut NU!! :)

Tenkte på at jeg nå mangler en vippestol, dyne (har to kjempefine tykke pledd da), og par sengesett...

Dere som har barn fra før vet sikkert sånn cirka hva RingBlad tar for å komme og ta bilde på sykehuset pluss trykk i avisen?? Si ifra da:)) Hvor fort skal man ta kontakt med de etter fødselen?? (kan jo egentlig ta en tlf til de på mandag hvis ingen vet hehehe)...

Dere, jeg er iallefall klar for treff...ser ut som at bare jeg og Mandy kan på ons...skal vi prøve fredag?? Svigermor reiser da...tror ikke det blir meg som skal kjøre henne til flyplassen...vet faktisk ikke når flyet hennes går, men men regner med at jeg har mulighet for treff fredag da...jeg har fysio 12.40...regner med at både før og etter det vil passe meg...hva sier dere nå da??

Skrevet

Denne nye sia så jeg ikke før nå. D går bra med meg, skal tilbake til jm på tirsdag å ta modnignsakupunktur igjen...

Idag har jeg vasket trekket som skal være rundt kurven til babyen..

Om nettene så kommer jeg på alle ting jeg må huske å gjøre og gjøre klart før babyen kommer!!

Typen ringte til bilforhandleren, men bilen blir ikke klar neste uke heller.. nå begynner vi å få dårlig tid, håper virkelig at vi har bil når babyen har tenkt seg ut....

Ikveld skal vi på kino, d blir vel kanskje siste gangen før babyen kommer...

Hvordan står d til med dere andre?

Håper dere får en fin helg:-)

Klem:-)

Skrevet

Det koster ingenting at Ring blad tar bilde og sykehuset ordner det. De har som regel faste dager de kommer på, eneste du må gjøre er og fylle ut et skjema med hva du vil at skal stå og si i fra til de på føden.

Ang treff så kan ikke jeg på dagtid på fredager, for da er det ikke barnepark for barna, så da har jeg de hjemme.

Ganske deilig og kunne gjøre ting på sin måte, uten de der sviger mødrene som bryr seg :o) Kjenner til det. Får veldig mye hjelp både av svigers og min egen mor jeg da, men enkelte ting behøver de liksom ikke bry seg med da :o)

Skrevet

Joda jeg kan møte på fredag. Etter fysio da? 1330 for eks? C-millan da? Ajas orker vel ikke ta med barna kanskje?

Kjedelig med bilen da C-millan. Blir vel klar i grevens tid forhåpentligvis.. Men har dere ingen bil akkurat nå?

Kjeder meg litt i kveld jeg. Tror jeg får dra ut å leie en film og kjøpe godteri.

I morgen skal jeg og min kjære på kino. Skal se Uro. Om det er den dere så må du si hva du synes C-millan. Jeg er så heldig å ha en lillebror på 15 år som nesten alltid stiller opp som barnevakt om jeg spør.

Ha en god helg.

Skrevet

Tror nok ikke jeg orker og ha med meg de nei, men jeg kan kanskje høre med svigers.

Kjekt med småsøsken som er barnevakt ja :o) Har ei søster som fyller 18 nå neste mnd, som er ganske god og ha :o) Men nå har hu akkurat begynt på skole i Oslo, så det blir litt begrenset hva hun orker. Ellers så har jeg ei skikkelig god kusine på 18år :o)

Skrevet

Hmm, tror 1330 passer fint for min del Mandy...skal vi si det slik og håpe at flere kan joine?? :))

Dette blir første baby i min familie, og som sagt tidligere har jeg en søster som venter som gærning på denne babyen...og som har shoppet som bare d for babyen også...helt fra hun fikk greie på at jeg er gravid har hun sagt at hun skal sitte barnevakt så mye som hun får til hehehe...hun blir snart 17 da og går på skole i Oslo hun også...så vi får nå se:-))

Skrevet

Vi satser på treff fredag 1330. Håper dere andre klarer å få det til.

Skrevet

Jeg kan på fredag, så lenge formen er ok...

Da er d bare 1uke igjen for meg, men jeg sattser på å komme.-)

Hvor skal vi møtes?

Klem

Skrevet

Hei på dere:)

har også lyst til treffe dere på fredag.

Kan dere oppsummere terminene deres? Er noen som har termin straks har jeg skjønt, heldig:) Har ikke før 6.nov.

Hvor er treffet? Kan jeg foreslå Hadeland glassverk om det blir pent vær ? Om ikke noe annet er bestemt...deilig å sitte ute mens det ennå er litt sommer.

Skrevet

Jeg har termin 26.september. 29 dager igjen.

Men vet dere hva? Jeg er så lei for det, men jeg må desverre jobbe fredag likevel jeg. Aller siste dagen på jobb... Blitt forandringer skjønner dere.. Jeg kan torsdag, men det passer kanskje ikke for dere? Sorry, veldig lei for det altså..

Skrevet

På torsdag kan i hvertfall jeg :o) Så sant det blir tidlig på dagen da, må hente barna i parken rundt kl 14.

SUKK!!!! Har følelsen av og ha godt gravid i et helt vondt år jeg nå! Nå har jeg "bare" 44 dager igjen. Aner ikke hva jeg skal gjøre for og få tiden til og gå. Magen har sunket drastisk mye ned, har følelsen av og ha den på knærne! I tillegg så har jeg den super ekle følelsen av at frøkna skal dette ut hver gang jeg er på do.

Det var dagens sutring :o)

Skrevet

hei alle sammen. harikke hatt tid til bim på en stund. datteren min ble 7 år i går. så det har vært styr med forberedelser på selskapene. jaja nå er de overstått.

jeg har lyst til å være men og kan kansje på torsdag. vet ikke helt. det kan hende at svigers dukker opp og skal fikse noe for oss og da må jeg være hjemme siden gubben skal på turnering til london fra onsdag til mandag. det bør også være på dagen for ellers må jeg ha med snuppa mi. hadeland glassver, tja hvorfor ikke der er det jo fint.

men som sakt jeg kan ikke love noe. hvordan går det med dere jenter?

ja jeg flytter ikke over hit på 3 trim før på torsdag / fredag jeg da, har jo termin sist av alle oss. fdormen er vel grei vanskelig å si noe for jeg er sliten men så hadde vi jo barneselskap og familieselskap her i går som sakt.

gleder meg til jeg skal på ul 11 sept. da det kansje er 3d ul. og så håper vi at vi får vite kjønn. vi diskuterer jo fortsatt navn og jentenavn ser ut som vi har klart å bli enige om men gutte navn er håpløst vanskelig.

har dere navnene klare enda?

Skrevet

Kan torsdag også, jeg har aktiv sykemelding ut svangerskapet. Kan alle da? Har alle som har svart på denne siden møtt hverandre ?

Skrevet

Har kanskje navn klare, tror det iallefall. Sist gang passet det ikke , kanskje denne gangen...

Skrevet

jeg tror vi er enige om navn nå, men har tatt tid..Tror jeg er fornøyd. Vi skal ha gutt, og jeg syns guttenavn er mye vanskeligere enn jentenavn..

Jeg har ikke møtt noen av jentene på siden har bortsett fra C-millan. C-millan og jeg var på Eat and drink en gang for sikkert nesten 2 måneder siden nå..

Hadeland glassverk er greit for meg også, men den koseligste lille kafeen er sikkert stengt. Så da blir det den store. Kl tolv? Bare et forslag.. C-millan, du kan jo sitte på med meg hvis den manglende bilen er et problem..

Skrevet

Har ikke vært på den store...er det cafe eller? Det er vel lunsj vi tar sikte på ?

Vet ikke hvilket kjønn det blir vi, så vi får ta det litt som det kommer:)

Skrevet

jeg har møtt C.millan, 4 oktober, og ajas. ikke noen flere.

du ballong, når var det du hadde termin igjen? husker ikke alle jeg.

Skrevet

Det er sikkert den cafeen du tenker på ballong. Der de har mat, altså samme bygning som kremmerhuset. Tenker på det lille bakeriet jeg da. Men der har de jo ikke lunsj. Bare kaffe og kaker..

Blir koselig da.

Skrevet

Navnet har vært klart lenge og litt lenger enn langt. Frøkna skal hete Mathilde, men om det plutselig skulle dukke opp en gutt, tror jeg nok det kanskje blir Mathias.

Jeg har møtt C-millan, 4.oktober og sjiga.

Stor kafe på glassverket??? Er det da snakk om låven, eller det hvite bygget ved fontena der?

Sjiga, kjenner til det der med bursdags feiring ja! Feiret Amalie sin 3 års dag fredag og lørdag for 14 dager siden og Julian sin 2 års dag i går, pluss at vi hadde felles barneselskap med hun i 1. på lørdag! Trodde jeg skulle blitt smårar til slutt jeg :o)

Skrevet

Uff, jeg er jo ikke helt med for tiden da..hukommelse finnes ikke. Skal ha barnebursdag her på torsdag vi...kan jo ikke denne dagen blir nok og ordne med.

Jeg har termin 6.nov:)

Skrevet

Har vært hos jm, fikk akupunktur igjen...!

Skal vi møtes på glassverket uansett vær kl 12 på torsdag?

Ja, jeg kan komme må bare være sikker på at jeg har fått med meg infoen...

Jeg skal ta akupunktutr til helga igjen!

Ja, vi har navn klart:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...