Mamma28MedSpire Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 jeg har slitt med treg mage gjennom hele svangerskapet. prøvd det meste uten hell. er du av dem som sverger til biola så er dette også bra. men enda bedre er Mana juicen fra Tine med Aronia og blåbær!!! har aldri hatt en bedre mage enn etter jeg begynte å drikke denne. Ville bare dele det med dere tuddelu fyker inn på 3.trim igjen jeg...
Chiquita Bananas Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 takk for det !! Trenger masse råd - dette må jeg prøve !!
Lystpåentiljeg Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Hva smaker denne saften, hehe Aronia aner jeg ikke hva er, men blåbær kan jeg jo forestille meg :-) Ett glass om dagen eller?
Mamma28MedSpire Skrevet 25. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2006 http://www.tine.no/page?id=26&key=18525&cat=1007 den finns i litt større kartonger også. vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive smaken. smaker blåbær, men også noe annet hehe...den er god da. kan drikkes som tørstedrikk også liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå