Gå til innhold

Hva er best å bruke: ferdig NAN eller NAN-pulver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferdig Nan= åååå såååå lettvint ;) Men "dyrt" i lengden... Tips: I Sverige koster de 6-7 kroner, i Norge 10-11 kroner...

Pulver = Tja....... Sikkert sunnere og bedre for babyen........? Ha'kke peiling ;) men jeg innbiller meg at det er bedre for henne! Utrolig lang holdbarhetstid på ferdigpakkene, og da regner jeg med at de er tilsatt alskens rare greier for holdbarhet :)

Annonse

Ang holdbarhet er nok det bare fordi de er varmebehandlet i kartongen at de har så lang holdbarhet. Pulveret er nok egentlig holdbart leeeeenge, men satt kort holdbarhet etter åpning fordi forbrukere kan gjøre mye rart med det (eks oppbevare det på et veldig fuktig sted)

Min gutt drikker stort sett bare mme på kveldene, så tenkte jeg skulle prøve med ferdig nan, men han drikker ca 100ml, så jeg bruker ikke opp en hel boks med en gang. Står på pakken at den kan stå åpen i kjøleskapet i et døgn, så det gjorde jeg, men jeg syntes det rett og slett luktet litt ekkelt av boksen da jeg skulle bruke opp resten jeg, så torde ikke bruke det, hadde tettet den så godt jeg kunne med klyoe også..men ble slik begge gangene jeg prøvde og oppbevare en åpnet boks. Derfor begynte vi med pulver da :-) Vet ikke om andre har opplevd dette da men.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...