Gå til innhold

spørsmål til Susanne-75*3gutter*

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann!!!

så du hadde svart på innlegg her om modningsakupunktur.

jeg fikk selv det i forrige svangerskap ved st olavs og skal prøve det igjen nå også....

å din historie hørtes jo bare super vellykka ut da :-)

jeg lurer på hvilken jordmor du gikk til og fikk satt akupunkturen??

håper du vil svare... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! Klart jeg svarer:-)

Jeg kan desverre ikke huske navnet hennes, men fant frem rapporten min som jeg ba om kopi av. Der fant jeg noen ganske utydelige initialer: Tror det står I først og sa A først i etternavnet, men er slett ikke sikker...Hun har iallefall kort brunt hår...

Skal nedover 4/9 for å undersøkes (med tanke på fødsel/keisersnitt) og tenkte å spore henne opp da...Hvis jeg rekker det før du føder skal jeg skrive inn her:-)

Skrevet

takk for svar!!!

håper jeg har født før du skal på kontroll,men får se på det da :-)

er ikke helt sikker på hele navnet til hun jeg går til men initialene er A.I.L. veldig trivelig jordmor det,helt kort lyst hår og litt "brei" dialekt.

satser på at jeg skal få full uttelling av det denne gangen....ble jo undersøkt i dag og var myk å en cm åpen så....

krysser fingrene jeg!!!!

du må ha lykke til videre :-)

Skrevet

Hei igjen!!

Så du har termin tidlig på sept da! Så bra for deg!! Det er strevsomt å være tung med det været vi har om dagen!! Ønsker meg rimfrost på bakken i mitt stille sinn, he he...

Ja da håper jeg inderlig at du føder før den 4., hvis ikke skal jeg som sagt forhøre meg..Det er jo lenge siden jeg så henne, så det kan jo være samme dama.--

Lykke til hvis det skjer noe før da:-)

Skrevet

anbefaler at du går til en akupuntør som heter Brit Mosbæk, i Nonnegata på Møllenberg. Hun er spes i gravide og modningsakupunktur. Kjempeflink dame! Har gått der 1 gang i uka siden uke 36. Anbefales virkelig! Tror virkningen blir bedre om man tar noen ganger:)

Skrevet

... og så fikk jeg en session til hun med den breie dialekta :) på sykehuset i går. I sted gikk slimpropp-klatten:)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...