Loise 2barnsmor ღ Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Jeg er så heldig at jeg jobber på en røntgenavdeling på et sykehus og der er det tilgang på mange UL apparater.. Så jeg snek meg til en titt i dag....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippi,, det var så gøyt.. Jeg er 12+4 i dag, og den lille beveget seg og hikket og tok hånden opp til ansiktet.. Herlig å se bevegelse.. Jeg printet ut UL bilder og tok MMS bilder og har mange fine bilder å kose meg med.. Utrolig fantastisk å se, jeg er helt i hundre jeg nå... Tenk at den levende lille babyen jeg såg på skjermen befinner seg inni magen min.... wow... Kjønn klarte jeg ikke helt å se. Så det får være en overraskelse til den ordinære UL i uke 18 den 4 oktober... Gleder meg til å se knøttet igjen!!! Smiler og ser på MMS bilder hele tiden jeg nå.. hihihi. Forelsket..
Gjest Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 ja, er det ikke deili å se det røre seg dær inne.. helt ubeskrivelig følelse..
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 25. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2006 Det var kjempedeilig.. Og betryggende å se at den lille har 2 armer og 2 bein og det så ut som alt var i orden!! UL er en utrolig oppfinnelse.. tenk at vi får snikpremiere på å se babyen vår!!!!
Chiquita Bananas Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Så dritkult å ta UL på seg selv da !!! ) Velkommen inn på 2.tri forresten..... Var på 3D UL i dag - kjempegøy, så nå har vi en video av Jr som romstrer rundt i magen min )
chill+enda en til Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Ååå, så gøy Det var sikkert kjempefascinerende å se den lille. Er nok ganske spesielt å være helt alene og se det! Kjekt å kunne gjøre sånt selv. Tror jammen jeg skal komme og besøke deg på jobb en dag jeg, hihi Neidda, skal nok smøre meg med tålmodighet noen uker til.. Ha en flott helg! Klem
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 26. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2006 Hei Hebbie. Jo takk for velkomsten til 2 trimester. :0) Det er kjempegøy med UL.. Så dere har fått/tatt 3D UL?? Så artig da... Det var nok en opplevelse for livet kan jeg tenke meg. Og så få med CD hjem, kjempeflott! Klem 12+5
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 26. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2006 Hehehe Chill.. Ser for meg at du tropper opp på jobben min og smiler søtt og ber om en UL av meg.. *hihihi* Ja, det er en unik opplevelse å være helt alene i UL rommet og få se sin lille skatt. Jeg var helt rørt jeg. Fikk se den lille bevege seg og greier. Var så stolt over skatten min.. Nå kan vi bare glede oss masse til den ordinære UL.. Jeg kommer ikke til å ta flere UL på jobben.. Så nå er det bare å vente og glede seg.!! Klem
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 26. august 2006 #9 Skrevet 26. august 2006 Hei Loise:) Tenk så gøy, det må ha vært en utrolig opplevelse, å være der inne helt alene, å se på den lille i magen, som spreller og hikker:) Har selv vært på to ul, å jeg blir like rørt hver gang jeg ser den ligger der å spreller, men gleder meg utrolig masse til den obligatoriske ul:) Men det er deilig å vite at alt er som det skal, det er det viktigste.. Føler liksom at man slapper av litt mer.. Du får kose deg videre med magen:)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 26. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2006 Hei Lollipop Ja, man slapper mye mere av når man ser at det er liv og alt er som det skal.. Det var veldig spesielt å være alene under UL. Og kunne se på akkurat det jeg ville.. Kjempekjekt. Men jeg gleder meg mest til den ordinære UL egentlig. For jeg har ikke mye kunnskap om UL så den ordinære vil si meg mye mere enn denne nå kunne.. Gleder meg til en full gjennomgang av knøttet vårt, så jeg vet om alt er som det skal innvendig også.. Kos deg med magen du også. (hvis den er kommet da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå