Gå til innhold

HJELP!!

Snart mamma til tre!

Anbefalte innlegg

Begynner nesten å lure her, om det kan være to...eller kanskje det er ei kresen jent?

Har to gutter fra før av, var da litt morgen-småkvalm i starten av begge svangerskapene og trøtt.

Denne gangen har derimot formen vært helt elendig...vært ekstremt kvalm hele dagen, føler meg sliten og trøtt. Dessuten er jeg veldig (!) kresen på hva jeg greier å spise.Spiser nesten bare varme eller sprøe ting... Livmora mi går ca 4 cm over skambeinet og jeg er 10+5.

Håper energien min returnerer snart, minstemann er bare 8 mnd, så han krever jo litt da. :)

Hva tror dere?

Fortsetter under...

Jeg lurer også. Har to fra før, 6 og 4 år og er 13+6 idag. Livmora er oppe ved navlen og jeg har helt angst for at det skal være 2 inni der. Jeg hadde også livmora over skambenet i 10.uke. Legen sa at livmora lå som forventet rundt uke 14-15 for 1 uke siden, men det behøvde ikke å bety at det var tvillinger. Livmora vokser visst raskere når man har født før... Vel jeg prøver bare å trøste oss begge to med at det bare er en, UL vil jo vise det med sikkerhet.

Grue-gleder meg til den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...