Gå til innhold

vennina mi har gått helt fra konseptene!!

Anbefalte innlegg

Jeg har en vennine som ønsker seg barn,og nå er hun overlykkelig for at jeg skal bli mamma. Det er forsåvidt kjempekoselig det..MEN istad pratet jeg med en annen vennine som jobber på samme sted,og hun fortalte at venninen min går rundt og sier til alle ¨på jobben at i desember skal hun passe barn hver dag!!

og ikke nok med det,hun skal begynne å jobbe hver søndag slik at hun ikke kan gå ut på lørdager lenger! For da kan hun nemlig være med meg og babyen hver lørdag!!

Hun må da skjønne at det ikke kommer til å bli sånn??

Fortsetter under...

Hmmm.. jeg har ei venninne som også skal ha babyen min MASSE sier hun, så jeg måtte forklare henne at vi måtte få litt tid til å bli kjent vi og da.. Og nå har hun "bestemt" at han skal hete Tante ....., men jeg vil ikke at en venninne skal kalles for tante... Må vel ta en prat med henne tenker jeg, men det er ikke helt lett..

nei syns det er vanskelig også..tenkte jeg bare skulle vente til situasjonene oppstår,og sifra at jeg er sliten,trenger tid alene osv..

hun innbilte seg jo også at hun skulle være med meg når jeg skulle føde,altså inn på rommet!men det sa jeg klart i fra at det er det bare samboern min som får være med på..

Jeg kommer til å ta en prat med venninna mi, orker ikke at det skal være sånn at jeg må finne på unnskyldninger hele tida.. Tror nok hun skjønner det hvis jeg tar det på rette måten, får jo være måte på å involvere seg i dette her...

Himmel. Det må jeg si; makan til engasjement!

Passe barn hver dag...?

Du får ta det som det kommer, slik du skriver lenger nede.. små avslag fra deg, pluss at hun får se hvordan babyhverdagen virkelig er, så går det seg til etterhvert..

Annonse

Hehe, hun skulle ikke amme også da ;-) Koselig med litt engasjement, men dette var jo veldig da. Men som de andre sier, det går seg sikkert til, og det tar vel ikke mange månedene før du kanskje trenger å minne henne litt på at hun faktisk lovet å være barnevakt i sin tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...