Gå til innhold

Hvilke tester bruker dere?

Anbefalte innlegg

har selv et litt "anstrengt" forhold til cb digital.. en venninne tok testen 2 uker over IKM, og det lyyste GRAVID (så det selv). Gikk til legen dagen etterpå, men urinprøven var negativ, altså ikke gravid. legen synes dette var rart, og sendte henne til sykehuset, gynekologisk avd, som tok en grundig sjekk. Hun var ikke gravid, og hadde heller ikke vært gravid.

Er så redd for at noe slikt skal skje, deeen nedturen liksom.. Så hvilke tester er "sikrest"? Eller hvilke har dere erfart/eller har hørt best erfaringer med? Vanlig CB?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6067783-hvilke-tester-bruker-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel CB som går for å være det sikreste. Jeg opplevde med en billigtest en gang at den ble klart positiv, men så var jeg ikke gravid, og har hørt at CB er mest pålitelig.

Også når det gjelder el- tester går CB for å være best. Jeg har testet etter el i to måneder nå med billigtester (stav) og er ikke fornøyd med disse, viser for diffuse streker og jeg følte meg ikke sikker på dem, så neste måned blir det CB. Hvis jeg ikke må ta en CB graviditetstest i mellomtiden da:)

Det med venninna di må ha vært veeeeldig uvanlig, men det kan jo skje, de er jo bare 99 % sikre... Men kjempekjedelig for henne da, som måtte gjennom den runddansen for ingenting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...