Nela Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Vurderer å melde meg inn hvis jeg får positiv test... Er dere som er medlem fornøyd med velkomstpakken?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Jeg er medlem..men fikk ingen velkomspakke? får jeg den når jeg blir gravid da eller?.....hmpf
Nela Skrevet 25. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2006 Leste litt om det der, og ser at det går an å betale litt mindre for å være medlem uten den pakken. Hvor mye betalte du?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Det husker jeg ikke...kryssa sikkert av for å ikke motta pakken jeg da.....hehe...spiller ingen rolle..blir sikkert aldri gravid lell (JEG er ikke pessimist i dag..hhehhehehehheheh)
Nela Skrevet 25. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2006 Føler meg ikke særlig optimistisk i dag jeg heller. Ingen symptomer og ikm på onsdag. Bare den der tulletanta di kan komme, så ordner det seg vel )
susse Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Jeg har vært medlem en god stund selvom jeg ikke har vært eller er gravid. Det kan også være greie sider siden du har tilgang til div eksperter som ikke er så dumt når man prøver/sliter med å blir gravid. Fikk velkomstpakken ganske fort og den passer egentlig best når man er gravid så min ligger pent pakket ned i en skuff. Sussa_85: hvis ikke du har fått noe synes jeg du skal skrive inn og etterlyse det!
Nela Skrevet 25. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2006 Kanskje jeg bare skal melde meg inn da. Kan jo være greit å få tilgang til ekspertene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå