Gå til innhold

For et mas!

hvorlangtkandetteegentligvære.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg rundet 30 år og nå er det plutselig helt lov å spørre meg til en hver tid om jeg ikke er gravid, om det ikke er på tide eller når har jeg planer. Jeg blir ned-dynget av dette spørsmålet og det har toppet seg den siste måneden. Det som er vanskelig er jo at nå prøver jeg (begynner på 3 pp nå) Fikk aldri så mye spørsmål om dette før. Senest i dag begynte sjefen min å pese skikkelig på dette og jeg tuller ikke hvis jeg sier at jeg får flere spørsmål hver dag..

Jeg må innrømme at jeg tar det som en liten fornærmelse for jeg føler at jeg har gått opp noen kilo i sommer og at det er det de legger merke til. Begynner å bli så utrolig lei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kjenner jeg også til. Jeg er ikke ennå 30 men giftet meg i fjor og siden da spør nærmest alle. Både familie, venner og jobb, det kommer jo når det kommer ingen grunn til mas.

Vi skal til å bli prøvere nå, lykke til!

Skrevet

Opplevd det samme selv..og der frusterende..vil du ha ett tips?

Hver gang noen spør deg om du er gravid så har du to alternativ:

1. "Er du frekk eller?"..kan du si...ingen i nærheten av deg da vil noen gang spørre igjen....

2. Bare smil til dem....det gjør jeg....og da skjønner de ingenting...de fleste går og tror at jeg er gravid..men hvorfor ikke? Herregud....har da de vel ingenting med?......

Skrevet

hehe... Ja tror jeg bare skal begynne å smile.. Det var et bra forslag.. Men jobber sammen med mange, så jeg er redd det blir enda flere.. Har faktisk vært inne på tanke å bare si: Nei, jeg kan dessverre ikke få barn. Blir det noen oppfølgingsspørsmål skal jeg bare si: Jeg orker ikke snakke om det..

Eller er jeg bare slem da? Det får iallefall folk til å holde kjeft.

Skrevet

Jeg er rett å slett begynt å overhøre spørsmålet eller sier vi får se. Hvis jeg bare smiler, tror venner helt sikkert at jeg er gravid og det ønsker jeg heller ikke.

Skrevet

Å så lei jeg er av det spørsmålet. Er 29, giftet meg i fjor og er ferdig med utdannelsen. Uansett hva jeg svarer får jeg bare et smil og så sier de at de venter å se meg gravid snart. Dritt lei

Skrevet

Er selv gift, ferdig utdannet, har hus og bil og fast jobb.. tror du folk maser her eller??? Har gått tom for ideer til svar så nå svarer jeg rett og slett ikke!!! Står der bare å glaner på de til de finner noe annet å si!!!!! Har i tillegg prøvd i over et år så jeg begynner nok å bli ganske hårsår..

Skrevet

huff...nei d hadde jeg ikke ville sagt jeg ihvertfall.....da hadde folk blitt så lei seg på dine vegne..!!!...og d er bare ekkelt...men jeg smiler bare jeg...for da kan de ikke vite hva jeg mener lell..tror de jeg er gravid da så får de bare tro d...værre å tro at noen ikke er gravid...

Skrevet

Kjenner til det ja. Var ei som spurte om jeg var gravid. Hadde ikke sett meg på et par måneder, så sannsynligvis var det de ekstra kiloene hun la merke til. Jeg bjeffet et svar som var noe sånn som: "nei, men takk for at du ser at jeg har blitt feit". Tror ikke hun kommer til å spørre flere ganger, men hun ble så flau at jeg tror ikke hun kommer til å fortelle det til kjentfolk heller. Hehe, har litt dårlig samvittighet nå. Men ble ganske fornærma akkurat da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...