Gå til innhold

Må med sårheit...

tyty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På ultralyd i går, fant dei desverre ingen hjartelyd meir. SA i mars og MA no er tungt. Men gir meg ikkje! Eg kjem sterkt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å spørre hvor langt du var på vei? Og merket du noe spesielt denne gangen?

Jeg har hatt sa før og er bekymret nå også... Skal på ultralyd om en uke og er nervøs :0( Er i min 9 uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åneiii..uff, n fikk jeg vondt i magen her. Sitter på vent selv der jeg ikke vet hvordan det vil ende..ikke noe særlig dette her. Hatt en MA selv i februar, så vet så altfor godt hvordan du har det nå.

lykke til videre, håper du snart kommer med en ny spire i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så fryktelig trist. Du også! Så mange som får dårlige nyheter om dagen. Er lei meg på dine vegne. Har vært der selv, to ganger. Det er fryktelig vondt. I det minste har du nå fått svar og har noe å forholde deg til. Håper du kan få litt ro. Neste gang går det bra. Ta vare på deg selv i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Micropus i magen.

Eg var 8+4 på veg. For vel ei veke sidan, vart eg uroleg pga noko blodig utflod i to dagar. Det var ikkje mykje og det stoppa av seg sjølv. Men eg fekk tidleg ultralyd dagen etter, pga at eg også hadde ein SA i mars. Der fekk eg sjå eit lite hjarte som banka sterkt og normalt. Og vart letta og glad. Gynekologen ville ha meg veka etter, for oppfylgjing. I denne veka, merkte eg at dei mensliknande murringane - og til tider sterke taka, som eg har hatt dagleg - når livmora utvidar seg og øver seg på samantrekningar, forsvant. Sakna dei faktisk! Hadde frostrier den eine natta rett etter ultralyden. Brysta mine og auka luktesans har fortsatt vore tilstade...men kanskje i litt mindre grad.

Men har forstått at desse symptoma på graviditet kan variere fra kvinne til kvinne og frå svangerskap til svangerskap. Så du må prøve å ikkje bekymre deg (veit det ikkje er lett). Eg ynskjer deg lukke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eg ser eg har skrive så flott at brysta mine fortsatt var tilstades....jaja...meinte sjølvsagt dei ØMME brysta.... c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord, Hypatia - du er jo ei av dei eg hugsar frå chatten også. Det trøstar og roer veldig når folk fortel meg at neste gong går det bra! Tusen takk.

Og også du lukke til vidare!!!

Veit du har hatt ditt av uro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, det er vondt når dem man synes man "kjenner" litt og har gledet seg til å følge, mister. Nå kan det se ut som jeg mister, jeg også. Så utrolig trist, dette fortjente vi ikke, vi som begge har mistet før. Hvis det nå, slik som jeg tror, blir bekreftet at jeg mister nok en (tredje!) gang, får vi ses igjen på Bli Gravid og muntre hverandre opp der. Vi vet jo at vi ikke har problemer med å bli gravide, i det minste. Det er da noe!

Sender gode tanker til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...