Naima og lille spiren Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Jeg tester i morgen og lurer på om det er noen andre som skal teste i helgen. Venter spent med testen i hånden
Naima og lille spiren Skrevet 25. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2006 Du fikk positiv sant? Da satser jeg på at du har startet en positiv test tråd og at alle andre får det samme
Seriøst Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Har mine mistanker om at jeg kommer til å teste i morgen, selv om jeg ikke burde fordi det er for tidlig, men er så vanskelig å holde seg!!! Og ikke har jeg peiling på når en eventuell graviditet slår ut på testen heller, for syklusene mine er skikkelig ustabile... Men vet jeg hadde el 14 august! Men lykke til alle sammen!
Naima og lille spiren Skrevet 25. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2006 Hadde ikke jeg levert testen til min gode nabo og bedt henne ta vare på de inntil i morgen så hadde testene mine vært tatt for lenge siden. Jeg kribler etter å teste og ønsker alle lykke til
Naima og lille spiren Skrevet 28. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2006 Testen ble negativ og mensen kom deretter.... Kranglet med kjæresten og alt er utrolig trist....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå