vinterbarn ;O) Skrevet 29. august 2006 #26 Del Skrevet 29. august 2006 Fy f... nå hadde jeg skrevet den lange stilen her inne... så ble den bare borte!!!!!!! Så da prøver jeg igjen ;O) Låner litt plass hos dere jeg, siden jeg ikke har noen egen tråd.. hehe.. Vi var å så på vogn i går.. litt av et prosjekt det der... Hadde egentlig bestemt meg for quinni vogn, men syns plutselig at sportsvogn delen er mere som en sommer vogn, ikke så lun, tett og god til en 1 års gammel baby neste vinter!! Har en for kjærlighet for simo... så da dro vi på baby shop og tittet igår.. Der fant jeg en simo combi til 3999,- ikke galt for en simo vogn, men de hadde også en som het bertini nordic cruiser... samme type vogn som simo combi, eneste var at den ikke er vann og vind tett i kalesjen.. men jeg kommer jo til å bruke regn trekk uansett når det regner, så kunne den impregneres.. den vogna var svart (som jeg ønsker) og kostet bare 2495,- Har sett endel på nett, og jeg får ikke brukte vogner.. som de jeg ønsker da.. til den prisen, og om jeg kjøper denne får jeg jo en helt ny vogn også ;O) Blir litt forvirret over dette jeg altså ;O( Vi har holdt den av til i morgen. Er liksom litt redd for å kjøpe den også, siden det er en stund til lille kommer... og kanskje vi kommer over en som er myyyyyye finere!!!! hm...gruble meg grønn!!! Nok om meg!! Idefix.. så bra det ikke var den ordentlige fødselen som hadde satt igang igår.. syns ikke det er noe særlig å ta så ille inne svingen på oss andre..vi har nok av uker igjen og vente om du går til normal til vi.. hehe.. neida, men er ikke noe særlig å få en så prematur, selvom det helt sikkert går bra, blir det jo noen uker på sykehus! Det er nok ikke morro!! Bedre å være hjemme og ta det med ro da... (lett med 3 barn fra før...) Hebbie: Ser du også sliter med bekkenløsningen.. den er slitsom til tider.. men er virkelig bare å ta hensyn og tenke på det, om jeg holder på mere enn 3-4 timer.. så er jeg ødelagt, så blir endel avslapping om dagen.. er jo også sykemeld, vært det siden slutten av mai jeg.. og blir ut... ikke mye artig, men ser jo at kroppen trenger det.. selvom hodet ikke helt vil innse det samme ;O) Har du prøvd fysioterapaut? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6067467-idefix-og-hebbie/page/2/#findComment-6117672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 29. august 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg føler sterkt med gubben din !! Det går jo bare nedover for ham ;op Nå har vi prøvekjørt Mercedes - en drøm og akkurat passe størrelse for meg ;o) Prøvde en Audi A6 for å kjenne forskjell..men jeg synes den var så svær og klossete - enda Audimannen sa det bare var 20 cm lengre og like bred, men det var formen så gjorde at den virka bredere. Var forresten styggere innvendig. Så vi har bestemt oss for Mercen, men ringer imorgen tidlig og gir beskjed. Har fått tilslag på søknaden så det er gjort - itilfelle ;op Gleder meg til å kjøre en bil som jeg ikke trenger å tenke så mye på penger siden den er veldig økonomisk å kjøre og ikke tenke på km.standen siden vi har tenkt å ha den en stund. Chrysleren var bare et midlertidig leketøy - bare for å ha prøvd en cab før evt. barn. Synes faktisk Skoda har en del pene biler - likte en svart som lignet mye på designet til en Merce. Nå får vi to dieselbiler - kjempegreit. Håper formen din bedrer seg - du MÅ ta det med ro !!! Ikke utsett deg for noen risiko !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6067467-idefix-og-hebbie/page/2/#findComment-6117747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. august 2006 #28 Del Skrevet 29. august 2006 Hallo snupper :0)) Da er jeg ferdig på møte..Kjedelige greier det å være klasse kontakt.Klarte å komme meg unna alle verv.sa som sant var at formen er litt hanglende så jeg kan ikke love noen ting nå fremover. Bekkenet mitt også skrangler,tror jeg må be om litt fysioterapi. Men nå blir det jo sofa sliting en tid fremover. Leser ei spennende bok så jeg har ikke vett til å legge meg å sove på natta..Er derfor dau trøtt på morningen :0( Gratulerer med ny bil da hebbie :0) Merce på dere nå..Stilig. Lurt med diesel med dagens bensin priser. Vi prøvde å selge skodaen, men ingen vil ha bensin bil idag...Så da er det min konebil:0) Greit nok det da. Vi må betale 5290 kr for den helsvarte simokombi vogna med vendbart håndtak.Ble litt dyrt.Men vi har bare betalt 500 kr nå i depositum og så henter vi den når babyen er født, kjempe lurt :0) Lykke til med vogn valget vinterbarn;0) Jeg vil ha ei vogn som holder lenge siden jeg ikke skal kjøpe noen trille med det første.da er simo vogna så grei.Liker veldig godt sportsvogna en har når du tar ut bagen. Vi måtte betale 300 kr ekstra for vendbart håndtak, men det spanderte jeg på meg.Greit siden jeg kommer til å trille endel og aner ikke hvor mange ganger jeg har dratt vogna etter meg på de tre andre.Nå slipper jeg iallefall det :0) Når vinden og sola står rett inn i vogna. Huff, er sliten idag.Må nok finne køya litt tidlig idag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6067467-idefix-og-hebbie/page/2/#findComment-6119415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 29. august 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 29. august 2006 Vi får eller låner vogn - så jeg vet ikke hva vi får. Har ikke peiling og så lenge jeg slipper å sette meg inn i det så er jeg glad. Er så mye å sette seg inn med babyting at jeg blir gal....Tar det som det kommer. Det meste av utstyr kommer fra familie så da slipper vi å tenke for mye på det. Gleder meg så masse til bilen ) Var sååå herlig å kjøre med automat gir - rene drømmen enda jeg elsker å gire da. Gubben har virkelig stått på og jobbet hardt i dag. Bært masse møbler fra lageret sammen med svigerfar og holdt på å vaske frys og kjøl, mens jeg satt og bimmet og skravlet med mora mi på telefonen. Har dårlig samvittighet at han har gjort så mye på mine ting.... Han er god å ha han ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6067467-idefix-og-hebbie/page/2/#findComment-6120932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 29. august 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 29. august 2006 IDEFIX !!!! Hvordan har du klart å komme på andre plass over postet mest svar ???? Hva er det du driver med ??? Bimmer hele dagen ?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6067467-idefix-og-hebbie/page/2/#findComment-6121738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. august 2006 #31 Del Skrevet 29. august 2006 Ja hva faen tror du !!!!!!!! Får jo ikke lov å gjøre en dritt...Dagens innrømmelse...Har hatt sterke kynnere i to uker så visste at gårsdagen kom til å komme.Har derfor sittet stille og bimma mye i det siste. Men nr 2..Pokker det er ille....ups...rødme sterkt ned i lilletåa... Da må jeg prøve å nå 1 plassen...Der har jeg ikke vært enda ...He he he... Har klart alt av utstyr nå.Dvs. får babysetet senere og vogna senere og kurven lager mamma til når jeg er på sykehuset. Må bare vaske opp tøyet, det gidder jeg ikke ennå. Gleder meg slik til å få baby. hadde en vond drøm i natt.Drømte at vi fikk en bitte liten gutt i uke 33.Han var så liten..pappa var med i drømmen,sa han var der for å passe på meg og sitt nye barnebarn..Ufattelig sterk drøm !!! Men godt å drømme om pappa.Han såg akkurat ut slik han var før han ble syk. Nei, nå må jeg finne den senga....Henning Mankell venter på meg..Leser Villspor. Natti natt :0)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6067467-idefix-og-hebbie/page/2/#findComment-6121958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 29. august 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 29. august 2006 Ja du får god tid nå til å nå 1.plass ;op Fødselen din kommer til å gå bra - du tar nok KS den dagen som er satt og babyen er frisk og rask !!! Basta bom ! Håper du ihvertfall lytter til kroppen og legen og tar det med ro og slapper av !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6067467-idefix-og-hebbie/page/2/#findComment-6122803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. august 2006 #33 Del Skrevet 31. august 2006 Fant denne på side 3 ....Uhørt :0)) Joda tar det med ro så godt jeg kan.Skal bake lit brød idag,det er det eneste og det får vel kroppen tåle.ellers så leser jeg så øynene går i kryss.Har fått dilla på Henninh Mankell sine bøker om Kurt Wallander, de er så spennende..Nå leser jeg Ett skritt tilbake :0) Kan gjerne få den 25 el 26 oktober det hadde vært stilig siden.ungene har bursdag på 25 og to den 26...Hadde vært tøft å fått den 25 da.4 unger og to på ver dato liksom :0)) Håper du har det bra vennen. Har fått foreldre og Bran så jeg tenkte jeg skulle legge beina på sofaen og lese litt nå :0) Håper du får en fiiiiiin dag videre ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6067467-idefix-og-hebbie/page/2/#findComment-6141094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 1. september 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 1. september 2006 Denne var side 3 igjen.... Hvor er Vinterbarn ?? Vi trenger hjelp av henne til å holde den oppe.... Du måååå slappe av !! Frister så masse med nybakt brød etter du skrev at du bakte brød i går. Mora mi gjorde det da vi var små, var det eneste hun lagde som var godt ;op hehehe.....liker seg ikke på kjøkkenet. Har kjøpt en knallbra printer som skal skrive ut bilder ) Gleder meg - er en del bilder som jeg vil ha i papirformat. Kjedelig å ha alt på pc og cd. Om 7 dager har jeg 100 dager igjen ) Da skal det feires med kake og dere to er invitert til kakefråtsing i Sande ) hehehe.... Nam nam.....må passe på å ha nok kakemonser her slik at det ikke blir rester igjen - ellers forsvinner dem i magen min ( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6067467-idefix-og-hebbie/page/2/#findComment-6156025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #35 Del Skrevet 1. september 2006 Kommer jeg :0)) Har jo allerede blitt kalla dundre av gulli idag :0)) he he he den dama altså....Gir seg ikke. Men er glad hun ikke bor her i nærheten så jeg hadde måtte plages av ho privat. Har steikt pannekaker idag med og uten bacon.2 timer brukte jeg...Er helt gåen.Må få meg ei steike panne til så ting går litt kjappere !!! Kos med bra printer.Gubben skal få scanne inn ett fint bilde vi har av pappa og guttene så skal de få det på romma sine.De har spurt mange ganger om å få det bilde av bestefar.Det henger på kjøleskapet nå.. Hadde en avtale i dag som jeg måtte avlyse,var så kvalm at jeg klarte ikke gå...Må ha alle mine avtaler etter klokka 12 da er det litt mer liv over meg.Ikke hel grønn i trynet..bare halv grønn :0( Jeg har 62 dager igjen til ks..Men håper på at jeg føder litt før.. Sånn at det blir oktober barn :0)) Snike litte grann..He he he Er så trøtt på dagene/kveldene ligger å leser til langt på natt.tror jeg må saksøke Henning Mankell for tapt nattes søvn..Klarer ikke legge fra meg bøkene før de faller i ansiktet på meg jo:0( I går måtte jeg i tillegg to ganger ned i stua for å vekke opp gubben.Vekka han 4 ganger i går kveld.Neste gang kan han bare ligge der å sove.Få vond rygg og nakke.... Men problemet er at jeg våkner når han kommer midt på natta og legger seg etter å ha våkna etter ørten timer på sofaen. Pleier alltid blåse ut stearinlysa vi har på når jeg legger meg.Kan ikke stole på han nei... Har dere noen planer for helga da? Vi skal bare slappe av og ta livet helt med ro .0)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6067467-idefix-og-hebbie/page/2/#findComment-6156919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 1. september 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 1. september 2006 HÆ !! Er ikke hun svartelista og kasta ut fra BIM ?` Har hatt sååå lyst på pannekaker og vafler i det siste - så lenge det er stekt deig ;op I helga skal vi kjøre svigers til Gardermoen og stoppe i Oslo for å spise Dim Sum ) Nam nam....gubben har blitt helt hekta på det - og blitt så flink å drikke kinesisk te som han før mente var kokt oppvaskvann og er en racer på å spise med pinner !!! Blir vel mest å få ting i orden i heimen og henta ting fra lageret. Holder på i dag med å rydde. Har lyst å få ting bort nå - blir helt stressa og i dårlig humør med masse rot rundt meg. Men da rydder jeg gjesterommet til deg slik at du kan slenge deg i senga etter alle kakene ;op hehehehe..... La gubben sove - så lærer han kanskje. Er slik selv hvis sambo sovner - må bort og ordne på han eller vekke ham. De er bortskjemte !! Nei nå må jeg lage mat - er dritsulten.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6067467-idefix-og-hebbie/page/2/#findComment-6157692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterbarn ;O) Skrevet 1. september 2006 #37 Del Skrevet 1. september 2006 Hei og god kveld.. Leste her at dere hadde brukt for meg her inne på tråden, så da får jeg vel bare henge meg på, trodde liksom dette vare bare deres tråd jeg se ;O) Men blir gjerne med jeg.. hehe.. Skikkelig dårlig i dag.. fått influensa nå, knall vondt i halsen og potte tett i nesa og den renner forde, øynene renner og muskler og ledd verker.. fy f...så pyton!!!! Vært en liten tur på momarken nå i kveld, hadde lovt jentene det.. alt for barna veit dere ;O) Men nå skal jeg stuuuupe i seng tenker jeg, gruer meg til natta.. hater å være så tett!!! Klage-klage.. hehe.. Ellers er jeg frustrert over at jeg ikke veit hva jeg har i magen...veit jo det er baby liksom da selfølgelig ;O) Men kunne tenkt meg å shoppa litt..syns det er litt kjiipt med bare hvit og gult!! Er jo så masse søte små plagg.. plutt.. blir helt syk jeg altså.. gleder meg så veldig nå.. men er jo så lenge til..uff og uff... Ellers har jeg det bra ;O) hehe.. håper alt er bra med dere og småttissene også! God kveld videre! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6067467-idefix-og-hebbie/page/2/#findComment-6160566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå