Gå til innhold

Idefix og Hebbie....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem igår kveld !! Kjenner jeg er sliten av all reisinga.....

Har vært på 3D UL i dag og babyen var som vanlig hyperaktiv og gjemte ansiktet bak hendene !! Men fikk noen fine bilder og en DVD med hjem. Gubben er såååå gira så nå vil han tilbake rundt uke 29 for da ville muligens være lettere å få bedre bilder. Han er heeelt forelska i sønnen sin !!! Jepp - det blir en gutt !! Nå så vi veldig godt en tissefant og pung ;o) Veier nå 600 g og var litt over gjennomsnittet - derfor sitter jeg og stapper i meg hvit sjokolade !! Har fått skikkelig sukkerkick for tida... Er jo lenge til så det kan være jeg klarer å jevne ut vekta så det ikke blir en kjempestor plugg som skal ut der nede !!

Ellers var alt perfekt og sto bra til - det viktigste at Jr har det bra. Har vært ekkelt å reise langt bort og ikke hatt tilgang til BW min. Var et par dager det var veldig rolig i magen min - skikkelig ekkelt. Men til vanlig er det full baluba i magen så jeg kjenner masse spark :o)

Har bilder av Jr der han ligger og sparker vilt i meg med både begge beina og armer !! Så jeg har dokumentasjon på at jeg blir mishandlet ;op

Ikveld skal jeg og gubben bruke kvelden på å få rydda skikkelig inne på roterommet så vi kan døpe det til noe annet ;op Neida....må snart hente møblene mine og stue dem rundt på masse forskjellige rom i huset. Gleder meg til å gå gjennom alt vi har shoppet !!

Er syyyyykt billig med mat i Danmark - handla over kvoten. Fikk bare spørsmål fra tollmannen om vi hadde god samvittighet i dag - JAAAA det har vi !! Ja, da kunne vi bare kjøre videre ;op

Fylte på bensinkanner - 40 liter til meg, 8.90 kr literen. Så ser jeg bensinprisene her hjemme har sunket kraftig !! I holmestrand var det 10.58 kr literen... Jajaja......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann der ver du jo tlbake :0)

Jeg har hoppet over på tredje trimester jeg nå, så nå er jeg bare på besøk :0))

Har hatt migrene i hele dag.Stod opp klokka 17 slå den !!! Har ikke vært så plaget i det siste , men idag sa det pang gitt....

Har flytta eldstemann i kjelleren så nå har ungene hver sitt rom.Kanskje det blir litt lettere å legge de på kvelden nå.Håper på det ja :0)

Så kos å få shoppa litt da.Vi er blakke som kirke rotter, har litt penger på konto da, men skal kjøpe vogn så da sparer jeg i vei..Skulle ønske jeg hadde en jobb.Eller at vi hadde vunnet i lotto.Er lei av å tenke penger hver eneste dag :0(

Så det er gutt dere venter :0) Vi også, vi var på ul og legen såg en pung sa han.Jeg såg den ikke ....Nå sier en venninne av meg at den legen har klart å ta feil av gutter også han.Ei uke før termin sa han gutt til ei venninne av meg , men ut kom ei jente...Hvordan er det mulig da ???

Men nå er jeg forberedt på at det er en gutt så får vi heller få sjokk om det dukker opp ei jente i stedet.

Er så glad for at jeg får ks ,da slipper jeg å gå og være redd for overtid.Det er så deilig å vite at den 2 blir jeg ferdig.Er dritt lei av å g¨å gravid jeg og da starter jeg på uke 30 i morgen.Tragisk....

Bra at dere ikke ble stoppa i tollen da ;0)

Skrevet

Glemte å si at sukker er det som gjør at ungene blir store :0) Har dilla på ei boks fanta pr kveld jeg :0))

Skrevet

pust pes....blir helt sliten av all denne hoppinga frem og tilbake.....

Er mye debatt om madrasser og jeg blir sliten. Trodde det bare var senga man måtte bekymre seg for, men det er vel overalt hvor den skal ligge.

Hehehe....har du bytta ut colaen for fanta nå ;op

Gi beskjed om det er noe du vil ha fra USA da - så sender hun det til meg. Hun sa jeg skulle se inne på nettsidene til Target og Babies-r-us.

Er mye kult der inne....

Gleder meg til å skrive liste ;op

Har allerede noen ting som hun har som jeg vil ha.

Har endelig sagt ja til at gubben skal få kjøpe seg et likt tv som leieboeren - har vært sååå i mot det, men nå gir jeg meg. Var ikke sååå stort allikevel for stua. Blir en 56 tommers flatskjerm...uff... Men begge tv'ene våre har konka så da trenger vi nytt uansett og vi får bra pris på den fordi kompisen hans jobber på ELkjøp. Koster 24000 kr, men da skulle den vare nesten 20 år...

Planen er å slenge den ned i kjelleren når den en gang blir pusset opp.

Og så prøver vi å finne videokamera - har du tips ?

Ser også på ny bil - kan ikke ha chrysleren så lenge. Er så lei av all bensinforbruket og den er ikke praktisk for en småbarnsfamilie med en mellomstor hund. Satser på å selge den til våren siden sesongen for cabrioleter er over snart.

Er mye forandringer !!!

Skrevet

Oj oj oj..Masse forandringer hos dere nå !!!

Du er heldig som får usa gaver.Det er kos det :0)

Må ta å ringe deg endag...Jeg er så treig med den telefonen...Batteriet flater ut i ett sett må se og få kjøpt meg en ny en...:0)

Holder på å bli sprø av den madass diskusjonen.alt var sååå mye lettere før.mener det !!! Nå er jo alt farlig jo :0((

Vi skal kjøpe ett sony digital kamera..Jeg skal få det i gave .Fikk 3000 kr fra svigers og gubben skal legge i litt så da blir det forhåpentlig kamera på meg etterhvert.FØR babyen blir født :0)

Der kom gubben igjen fra jobb.Han må gjøre ting seint siden det er på sykehuset han jobber og må slå av all data tilgang der...Ikke smart å gjøre det på dagen akkurat..

Blir det usa tur på deg nå da snuppa ??? Snart september nå :0) Snart bare 2 mnd igjen til at jeg er ferdig med å gå gravid.Gleder meg helt vilt !!!

Ha ei god natt snuppa..Må finne senga snart !

Skrevet

Hehehe....er ikke gaver - vi betaler for det, men hun skal hjelpe oss med ting som er billigere enn i norge eller som ikke selges her.

Er kjipt - har jo bare trådløs og ganske irriterende når jeg vil ringe eller noen ringer og batteriet er nesten oppbrukt....må sette den på lading før jeg kan ringe.... Skulle hatt stasjonær telefon også, men det er så dyrt med ISDN telefoner...gidder ikke bruke penger på ny - dessuten gidder jeg ikke gå bort å ta den ;op

Blir digitalt kamera - og ble anbefalt av kompisen til gubben å ha en med minnebrikke. Men det er ikke så mange av dem -gidder ikke bruke for mye peng på slikt.

Nei - vi har bestemt oss for en tur til neste år. Jeg orker ikke tanken på flyturen. Derfor tok vi denne lille Tyskland/Danmarksturen så han fikk kommet seg bort litt.

Når er det man sier det er ok for et spedbarn å reise på en slik lang tur ? Vil gjøre det når jeg er i permisjon. Var meninga med 6-7 måneders perm, men vi får se. Hvis vi skal klare litt av hvert så må jeg kanskje forlenge min del ;op hehehe....men vil helst dele 60/70 med ham. Vil få meg en fast jobb - så da må jeg ikke drøye for lenge.

Du får sove godt !!

Er trøtt selv, men jeg sitter oppe litt til.

Skrevet

Heisann har vært å handla bok hyller idag. Driver å flytter rundt på ungene så da trenger de noen nye bok hyller....Herregud hvor mye leiker de ungene har...Alt for mye mildt sagt...Må gå gjennom alt .Han på 8 trenger liksom ikke baby leiker i kassa si ,kan en jo si...Tenkte jeg skulle lage pizza til kvelden.Bare ta livet med ro og kose oss.I morgen skal jeg og snuppa i 4 års dag..kjedelig når det er på søndag, men det får bare værevi må nesten gå dit.

Tro hvor vinterbarn ;0) har gjort av seg???? Håper hun har det bra.

Nei, nå må jeg gå å rydde.Helt pyton med en rygg og ett bekken som verker noe inn i granskauen :0(

Skrevet

Gubben har laga fårikål som står og putrer på komfyren. Jeg skulle bare uti der og hive oppi mer vann - var så lite i. Men da kom han og ble gal...hehehe.....jeg klikka og kjefta. Tror du ikke dusten tok tak i gryta og skulle kaste alt i do ??!! Endte med han skambrente seg på hånda. Sitter bare her og ler meg i hjel - han klarer alltid å brenne seg der inne. Så nå har han fått trøst og sårsalve...

Vi er så sultne at vi kunne spist det rått !!

Har ikke sett noe til Vinterbarn - har ikke vært så mye på BIM.

Har ser det bomba ut - holder på å rydde i roterommet. Men jeg må ta litt og litt om gangen - får så vondt i hodet og har ikke mye energi i dag. Vil bare ha mat og gubben maser om å leie film istedenfor. Han gir seg aldri med noe før han får ja....

Skjønner hva du mener med rygg og bekken - gir deg begrensninger. Ganske kjipt når det er ganske masse som må gjøres.

mmm.....nå lukter det fårikål :o)

Skrevet

Hi hi.. og bøøøøøøøøøøøø.. her er jeg ;O)

Så dere hadde fått dere en ny tråd.. og da mååå jeg jo bare snike meg innom og hilse på!! hehe..

Jeg har vært her endel i det siste.. skriver veeeeldig skjeldent, men har sett at dere har vært borte, så da har jeg jo helt falt ut!!

Her er kvalmen under full kontroll nå... endelig, kaster bare opp om jeg har presset meg for mye eller ikke spist hver 2-3 time.. så lenge jeg er fornuftig så går det som regel bra ;O)

Er ganske desperat om dagen.. for vi veit jo ikke hva den lille er.. hadde bestemt oss for å vite, men lille ville ikke vise seg fram på UL. Så blir sinnsykt spennende ved fødslen denne gangen.. men syns det er sååååå lenge til!!!!!

Noen av dere som har prøvd den ring testen, hårstrå i gullring?? Nå har jeg prøvd den på alle jeg kjenner snart.. og den stemmer alltid!! Og er den pålitelig venter vi også en liten gutt nå. Det hadde nok vært stas ;O)

Men super rart for meg, blir litt skremt av den tanken, har jo 2 jenter og veldig trygg og vant med de... så kanskje det kommer en gutt!!! Blir jo som å starte på nytt nesten det nå da!! He..he.. Alltid noe å bekymre seg over se.. hehe..

Håper alt er bra med dere også, ukene går..og plutselig er vi ferdige!!!

Skrevet

Der var du jo !

Jeg tok 3D ul på privatklinikk - så det er en mulighet rundt uke 24. Men vi skal tilbake rundt uke 29 fordi gubben er så gira og vil se babyen så mye han kan :o) og få et bedre bilde av sønnen sin. Han gjemte ansiktet i hendene så vi fikk ikke et godt bilde av ansiktet hans.

Det er alltid spennende og skummelt med nye ting. Blir en stor forandring og rart å plutselig ha en liten tass her hjemme. Vi som er bare vant med oss og dyra....

Bra kvalmen er under kontroll så du kan kose deg med svangerskapet.

Nå har hodepinen min kommet tilbake - med en gang jeg kom til Norge og drittværet så kom den. Har hatt en tung og vond hodepine i hele dag og har hatt skikkelig vondt der nede og er hoven så jeg har hatt problemer med å gå. Skal ikke være lett dette her, men det kunne vært verre ;o) Så jeg skal ikke klage !

Gleder meg uansett til det nærmer seg - er såååå nysgjerrig og klar for babyen i magen !! Hra jo begynt å få babyutstyr og kjøpt inn babyklær -vil få brukt det !!! hehehe.....

Skrevet

Hei hei begge to :0)

Har fått kjøpt brukt graco bilstol med base fra ei venninne av søstra mi.800 kr og brukt i 6 mnd.Like fint :0) Er så fornøyd.Kjenner hun jeg kjøper hos så veit at det er pent brukt.

Skal bestille vogn på mandag.Da skal jeg til Ålesund, har en time hos øyelege.Gruer meg noe inn i granskogen...Den ekkle legen.Skulle trene på noe, men har fullstendig glemt det nå i graviditeten...Så kommer til å få høre det....

Tenk nå er det 70 dager til at jeg blir ,mamma igjen om ikke fødselen starter før ks datoen da...Da har jeg ennå kortere igjen.Er så møkk lei.skranglete bekken og kvalme og alikavel mobber jeg gubben og sier at vi må jo ha en til siden vi kjøper nytt baby utstyr...he he han får heeeeel hetta :0) Verdt å si det bare for å se fjeset på stakkaren...Knis..

Har endelig fått i orden guttene sine nye rom, nå er det snuppa sin tur i morgen.Skal bli godt å få rydda opp der inne også.Guttene er strålende fornøyde med nytt rom.Spesielt eldstemann som bor i kjelleren og har eget do,bare 8 år gammel.Tror rommet er ca 20 kvm...Så han stor trivest.

Er litt redd for brann da siden han er der alene vi ligger på loftet, men har sagt at han ikke må lete etter oss om han hører brann alarmen.da må han ut vinduet eller kjeller døra...Håper vi opplever det !!!

Gleder meg til å gå på H&M skal handle inn litt baby tøy.Såg igjennom det jeg hadde har masse til jente og tre antrekk til gutt.M>en kjøper nøytralt alikavel.Har fått vite gutt to ganger.Men ringen på magen snurrer rundt :0) Er ikke det jente da ??? Har aldri stemt på meg....

Men ei jeg kjenner fikk vite gutt ei uke før termin og alikavel kom ei jente...Samma legen som sa at han såg pungen.Mern han viste aldri tissefanten da....Får se hva det blir.Bare liten er frisk sier nå jeg.

Han romestrerer helt vilt fra midnatt og utover natta.Slitsomt å få sove når han er våken så seint.Men slik var begge brødrene også.

Nå får dere ha ei god natt. Skal legge meg og lese litt.Har ikke mindre enn 6 bøker jeg skal få lest ferdig denne måneden..4 Henning Mankell og 2 Unni Lindell bøker.Først må jeg bli ferdig med rRngenes Herre :0))

Leser mye på natta siden liten sparker sånn da.Får ikke sova da alikavel...

Natti natt jenter :0)

Skrevet

Er sliten idag.Har en grusom migrene.Vært i barneselskap med ørten brølende unger og gubben er på fotball turnering med eldstemann.Teller ned minuttene til at han kommer hjem så jeg får lagt meg litt ned på.

Leser i avisen at det er snakk om å legge ned fødeavdelingen her.Blir så lei meg.Hadde jeg født på fødestove hadde både jeg og eldstemann vært døde...Sukk hvorfor skal vi kvinner alltid nedprioriteres :0(

Håper det ikke skjer.Da må noen som sogner til dette sykehuset ta to ferger og når det er rasstengde veier så er det ikke mulighet for helikopter heller...Fy søren altså..Blir sur jeg :0(

Skrevet

oj - du har virkelig kommet tilbake. Har jo skravlet mye du - alene.....

Så synd å høre om fødeavdelinga - håper det ordner seg. Men det skjer isåfall ikke før etter du har født.

Du har vært veldig aktiv i det siste !!

I dag fikk vi endelig tatt oss sammen og gjort oss ferdig med roterommet. Herlig å bare se noen fååå ting der inne - som skal fjernes også. Venter bare på at fryseskapet og kjøleskapet mitt settes inn på vaskerommet så jeg får satt inn ting som vi hamstret i ferien og kan sette ting i skapet der nede - så jeg får bort ting fra kjøkkenet. Men så er det å fylle roterommet med møbler og ting fra lageret - og nede på klesrommet :o( Men men....greit å få det i hus.

Tenk å måtte si at huset er for lite !!! Er over 200 kvm jo....men så har jo leieboeren okkupert maaaasse plass nede som skulle vært til våre ting. Hehehe...men vi kommer til å sette ting inn på hans plass fordi han betaler egentlig for stua og det er bare søppel som tar plass. Så han må rydde nå.

Har ikke vært lett å rydde - hadde intens stråling i ryggen og nedover venstre side i natt - klarte såvidt å snu meg eller gå på do. Så det var ikke lett å være aktiv med rydding, men det gikk :o)

Skrevet

Ble ikke senga på meg i sted , men nå er det like før jeg stuper i den...

Har endelig fått rydda, vaska og laget til snuppa sitt rom også nå.Så nå er alt klart på alle tre romma :0) Håper bare de klarer å holde det ryddig en stund også nå da...

Snuppa har ørten tusen dukke ting,vugge,seng,stellebord..You name it...Hun har det :0)

Skal legge meg og lese i en H Mankell bok.Las ferdig Ringenes Herre i natt.Sovna klokka 04..Skikkelig lurt...Not :0(

Har en rygg som verker noe inderlig så jeg tror nok jeg må ta smertestillende siden jeg skal kjøre ett stykke i morgen.Skal til øye lege og litt forskjellig...Handle inn litt babytøy.Gleder meg :0)

Vi har også for lite hus..Har så mye stæsj...burde kasta masse , men får oss ikke til det.

Har kikket gjennom babytøyet vi har.Har litt etter guttene og litt nøytralt, men må kjøpe inn litt av det misnte..Men tør ikke kjøpe 50..Det harbare nr 2 kunnet brukt.

Ha ei god natt snuppa så skravles vi i morgen :0)

Skrevet

Hjelpes meg var trøtt da jeg skreiv i natt..Vil jo aldri oppleve brannalarm og rømming..Grøsser med tanken på skriveleifen der...:0((

Skrevet

Gubben mangler IQ !! Han hater insekter og er redd dem, men jeg streiker nå - gidder ikke ta dem lengre for ham. Forleden dag ba jeg han om hjelp til noe ( hehe...har glemt ut hva) og da sa jeg at han kan glemme å be om hjelp til insektene. Tror du ikke dusten står og prøver å pepre stankelbeinet ?? Snur meg rundt fra benken og ser han står med pepperkvernen og strør pepper på gulvet !!! Etterpå skulle han slå til den med kvernen. Er det rart han blir slått ?? Ble så sint at jeg slo han i armen og skjelte han ut.

Han er såååå klønete !! Sier jeg som tryna i dag hvor han akkurat klarte å ta i mot meg. Gikk med dårlige sandaler på en mørk steinete vei. Fikk skikkelig vondt !

Faen altså - var litt vann i bunnen av et glass og han skulle til å helle det ut på gulvet !!!

Men jeg har tatt meg skikkelig sammen - og har kasta ting ! Er nå eller aldri. Har tenkt på at det er ikke vits å flytte på rot - som skal lagres videre en annen plass. Så da tok jeg et skippertak og har kasta masse fra gammelt av.

Jeg har kjøpt 56, men satser på å kjøpe litt større siden babyen vokser mye. Kjøper vel etterhvert - vil ikke kjøpe inn for mye i begynnelsen. Må finne ut hvor stor han blir ;op

God natt og sov godt !!!!

Skrevet

He he he he he flirer så jeg får vondt i magen :0))

Ser han for meg der han peprer insekta.Så glupt !!! NOT :0)

I dag har vi bestilt vogn.En helt sort simo kombi vogn..Så fin med vendbart håndtak.Må betale 5290 kr..Mye penger,men siden jeg vil ha ny vogn så får det bare være.Men gidder ikke kjøpe stelle veska til 699...Får låne søstra mi sin,den også er svart så da er jeg klar på det punktet.Kjøpte tre antrekk i 56 i dag pluss noen bodyer.2 bodyer i 50 om jeg får brukt dem er noe annet...Gubben får vaske det opp når jeg er på sykehuset :0)

Betalte 500 kr i depositum så henter vi vogna i slutten av oktober eller rett etter at jeg har født.Gleder meg :0)

Er så trett for tiden..Sover ettermiddags lur nesten hver dag nå.Kjenner at kroppen tåler ikke så mye lenger....Har bilde av magen på msn så vi burde snart chattes vennen :0) Endelig fått inn igjen bilder etter å ha mista alle da maskina krasja...

Håper du har det bra...Vinterbarn er du også her ??? Håper du også har det fint !!

Skrevet

Hebbie.. hva skjer med idefix, er ho på sykehuset nå???

Leste inne på tråd på skravlesiden at ho dro.. veit du noe??

Blir helt bekymra jeg nå ;O(

Skrevet

Nei - har ikke fått sms heller. Kom hjem for en time siden.

Hun pleier alltid å sende melding om det er noe !!!

Jeg skal høre med henne....

Skrevet

hold meg oppdatert da... sikkert ikke noe farlig, men blir jo bekymra alikevel...

Skrevet

Det var små rier, og hun måtte holde seg i ro. Hun er snart hjemme så da skriver hun nok om det :o)

Skrevet

Heisann la inn ett innlegg på skravlesiden...Har fått beskjed om å ta det helt med ro.Ellers må jeg inn igjen.Slapp hjem under tvil.Men blir det verre må jeg på sykehuset igjen.Satser på at det stopper opp når jeg får lagt meg nedpå og sovna.

På tide vi får skravla på chatten igjen jenter :0) Blir mye sofa sitting og tv titting fremover...Blæh.

Måtte ta innvendig ul.Livmor halsen var lang og fin ennå iallefall.

Ha ei god natt snupper nå må jeg vel finne køya før gubben slenger meg dit..Han er over meg som en hauk og passer på meg nå:0)

Skrevet

du må bare ta med ro !!!

argh !! grrrr .....jeg blir bare mer og mer sur på denne leieboeren.

Han har ørten millioner tomflasker og tomme melkekartonger nede på kjøkkenet sitt. Og gjett hvem som nå må fjerne dette for at vi skal ha plass til mitt ??? Vi skal pante de jævla flaskene for ham og gi ham pengene for det !!! Og fjerne pappen !!! Og ikke nok med det. Han sa jo ja til å ha en kattunge ( som er dattera til Teezer ) og det tok han 3 uker før han gadd å tømme doen - enda jeg sa til han 2 ganger at han bør skifte på den hver dag ellers kan hun gjøre fra seg inne og at sanden var gammel og brukt etter Teezer. Til og med gubben sa til ham direkte at det kanskje var på tide å skifte på sanda. Jeg ga ham rester etter noe kattesand og det sto ved siden av kassen i 1 uke før vi reiste på ferie...han skifta mens vi var på ferie. Men det er nesten ikke sand i den - jeg sa jo til ham at det ikke var nok så han måtte kjøpe mer !! Og han har hatt katt flere år sa gubben til meg !! Nå stinker det kattepiss i hele gangen nede !! Vi synes kjempesynd på katten - lurer henne opp her så mye vi kan.

Han har falt helt sammen fordi den 21 år gamle dama som ga faen i ham hele forholdet gjorde det slutt !! Get over it - han er 32 år gammel.

Det irriterer meg at vi må rydde dritten hans for å få plass til våre ting - plass som han ikke leier ifølge avtalen, men som han får bruke. Og han har garasjen når jeg har en dyrere bil og med mykt tak !!! Kult om vinteren det !!

Måtte bare få det ut !!

Skrevet

ojojoj....2 innlegg til så ble denne bumpet på side 2.

Jeg spiser og spiser fårikål og får gått på do :o)

hehehe....

I dag skal vi prøve bilen vi så igår - typisk at den skal være dyr !!

Men - vi har snudd og vrengt på tanken fordi jeg vil ikke vi skal drite oss ut IGJEN på dyre spontanideer.

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=8180061&reference=car/bostelemark/8180061_270109_1_1_1982l.jpg&adheading=Mercedes-Benz+C-Klasse+c-180+classic+stasjonsvogn+2002%2C+60706+km.%2C+kr.+239000%2C-&sid=9ahW29S6l154202&pos=222

Det blir en slik bil bare en smule større modell - men vi har sett på en i drammen.

Det viktigste var at den var økonomisk å kjøre fordi vi kjører veldig mye og bruker bil hele tiden og det blir nok en del turer til stavanger og da er det best å kunne kjøre. Den har automatgir og diesel - noe som var det viktigste kriteriet mitt (siden jeg må kjøpe mesteparten av bilen). Gubben kan IKKE gire - han glemmer det helt ut og turtallet skriker og bensinforbruket er helt nifst høyt når han er bak rattet. Er stor forskjell på bensinforbruket mellom oss. Men min bil er en bensinsluker og det har vi ikke råd til lengre.

Vi som begge var i mot Mercedes, men vi skal ikke ha en sølv - det vrimler det av i Drammen. Har blitt så kjedelig nå.

Så snart melder jeg med i Stasjonsvognklubben ;o) Har jobbet hardt mot det, men må gi meg.....er ikke til å unngå med en mellomstor hund og barnevogn.

Skrevet

Kjedelig med den leie boeren da :0(( Stakkars pusen !!

Vi gikk fra Ford mustang 97 modell til stasjonsvogn...nedtur delux for gubben...Nå er det minibuss...He he he :0)

Har tatt det helt med ro idag.Ligget på sofaen og sett tv og bimma litt.Ikke løfta en finger ellers.skal på møte kl 17 er klasse kontakt til 3 klasse.Æsj...Håpte å slippe unna :0( men neida...

Om jeg rører på meg så får jeg kynnere så jeg må bare ta det med ro.Kan ikke tenke meg å få prematur baby og være livredd for den fremover.I tillegg må jeg ligge i ålesund som er 7 mil fra oss.Nei,da tar jeg det med ro altså..Hadde vondt i magen klokka 05 i natt og tenkte at jeg måtte ringe føden,men det gikk over heldigvis :0)

Vi har diesel på caravella og bensin på skodaen.Det er skodaen jeg bruker da.Liker å kjøre den:0)

Lykke til med bil kjøpet.Sikker på at dere finner den perfekte bil til dere begge to (tre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...