Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg går med litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke orker å trene om dagen. Trente mye før jeg ble gravid, men så kom kvalmen og trøttheten, og jeg lligger mye på sofaen. Lurer på om man skal presse seg litt eller slappe av mest mulig. Er jo dyrt å være medlem i månedesvis uten å trene.. Er 11-9 på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 En liten feil i innlegget: Er 11-0 på vei. Litt sløv om dagen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 25. august 2006 #3 Del Skrevet 25. august 2006 Man skal vel ikke presse seg når man er gravid, men trene normalt og det en klarer. Det er f.eks. ikke anbefalt å begynne å trene når en er gravid hvis en ikke har trent før. Det kan bli litt tøft for kroppen. Jeg har jogget tidligere, men nå tør jeg ikke pga at jeg er så svimel og trøtt. Går heller tur ;0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 25. august 2006 #4 Del Skrevet 25. august 2006 Orker du ikke så orker du ikke. Det er viktig å lytte til kroppens signaler.. Prøv å gå noen turer. Kanskje du blir bedre etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 25. august 2006 #5 Del Skrevet 25. august 2006 hei! Det er kroppen som bestemmer tempo for hva vi orker og ikke. Lytt til kroppen din, noen uker til er du kvitt kvalmen og kan ta opp trening igjen. begyn å gå litt småturer når du ikke føler deg så allervers. Jeg er konstant kvalm i større eller mindre form og får faktisk litt mere energi av korte turer. Noen ganger orker jeg ikke mere enn 10 min og andre ganger har jeg gått i 2 timer. når jeg har kommet hjem igjen, spiser jeg litt og tar meg en lur. Det er mye husarbeid som kan bli gjort etter dette. Jeg hadde håpet å kunne trene sikkelig etter at kvalmen var gitt seg, men ørker ikke tanken på å svømmen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå