Gå til innhold

Bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på jobb i sted, måtte på do, og oppdaget at jeg blødde litt. Ikke mye, men litt... Ble kjemperedd og ringte legevakta med en gang. Hun sa at det ikke var noe vits i å sykemelde meg resten av helga, og at det ikke spilte noen rolle om jeg var på jobb eller ikke, for de kunne ikke gjøre noe uansett når jeg var i 22 uke, men at jeg kunne jo gå hjem å ta det med ro hvis jeg ville. Jeg skulle ta kontakt igjen hvis jeg fikk smerter eller ikke kjente liv i løpet av et døgn. Sikkert bare jeg som er hysterisk, men ble ikke akkurat beroliget av å snakke med henne. Jeg gikk i allefall hjem fra jobb, hadde ikke greid å konsentrere meg uansett. Så nå ligger jeg her på sofaen og prøver å kjenne liv. Er ikke noe gøy dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, ikke greit å blø, skjønner du er bekymret.

jeg har ikke opplevd det samme, er 23 uker her, men tenkte jeg skulle gi et råd som jeg fikk av jordmor sist:

Ikke ring legevakt om du er bekymret og lurer, de har ikke greie på dette, ring heller føden!!

så kjære deg, ikke ligg der og bekymre deg, ring føden og snakk med de som har greie på dette!!

håper det ikke er annet enn en blødning fra slimhinne el.l

lykke til

Skrevet

Ja ring føden du!!! Der blir du helt sikkert tatt mer på alvor. Ikke noe godt å ligge å bekymre seg og kjenne etter liv på det viset.

Den lille har det sikkert helt fint:) Lykke til.

Klem fra

Skrevet

Takk for tips, men tror jeg venter litt. :) Har ikke blødd noe mer, og nå tror jeg jammen jeg kjenner at det sparker litt nedi der. Føler meg ganske dum som gikk fra jobb. Overreagerte nok litt i sted. Lurer nesten på om jeg burde gått på jobb igjen. åh, føler meg så teit.

Skrevet

Du er abselutt ikke dum som gikk fra jobb... skjønner deg godt jeg.

Det er jo normalt å bli redd hvis det kommer blod. Jeg ville selv blitt hysterisk livredd tenker jeg:)

Da må det være godt å ta det litt med ro, legge seg ned...man blir jo bare enda mer nervøs hvis man må stresse på jobb. De på jobb klarte seg nok kjempebra idag selv om du gikk fra jobb, så ikke ha dårlig samvittighet eller føl deg dum for det altså!

Gla du kjenner spark nå da:)

Skrevet

Takk for støtte, det hjelper! :) Satser iallefall på å gå på jobb igjen i morgen, om det ikke blir verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...