Gå til innhold

Siste innkjøp i dag, noen gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal vi ut å kjøpe inn smokker, tåteflasker, et par gode ammebher til meg, ammeinnlegg og stelleprodukter til babyen...

Noen som har noen flere gode tips om "småting" som er greit å ha i hus når babyen kommer? Alt det "store" er på plass...

Vil også gjerne ha tips om hvilke serier av stelleprodukter dere har vært fornøyd med, helst uten parfyme og annet, vi har en del allergi i familien...

Håper på noen gode tips fra dere, jeg aner jo ikke hva som kan være lurt å ha med seg, og håper på noen rolige første dager hjemme:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg anbefaler på det sterkeste å ta med lanolinkrem til såre brystvorter til sykehuset! Jo fortere de får behandling hvis de skulle bli såre, jo fortere blir du god igjen. Jeg synes også at lanolin ullinnlegg var et must. De trekker fuktigheten bort fra brystet, og så trenger man ikke vaske dem så ofte (gnir av melk når den har tørket inn).

Babyprodukter i serien Babyline er veldig bra. Ikke parfyme i dem. Vet iallefall at solkremen der kom ut som best i test pga ingen farlige stoffer for barnet.

Skrevet

Tusen takk for svar, da er det notert:)

Skrevet

Ja, og albueskjell om du får såre brystvorter. De er fantastiske. Fåes på apoteket eller sykehuset.

Og gulpekluter i fleng!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...