Gå til innhold

Oktober: Spa....


E & A mamman :-)

Anbefalte innlegg

Hade en sån underbar dag igår. Mannen min hade fixat så jag skulle gå på spa med en vænnina. Så jag blev væckt på morgonen med frukost på sængen :)

 

Efter det så bar det av till en heltimmes massage på ett spa som spec. på gravida kvinnor. Massagebordet var bygggt så man kunde ligga på mage utan besvær. Oh, gissa om jag har længtat efter att ligga på magen :) Efter det så var det ansiktsvård med makeup,,, så jag fick lite tips o trix. Sminkar mig næstan aldrig så mannen blev så glad nær jag kom hem ;-p

 

Efter de besøken så bar det av på en lunch på en super mysig resturang.. saknade dock rød vinet. Men nu e det inte så långt kvar tills jag kan få en liten liten snutt.

 

Sen åkte vi i væg på ett bokcafe o satte oss med en the o læste lite sladderblad.. sen bar det av hem igen. Mannen var tvungen att åka till skolan før att flyga. Så jag fick gott ta hand om den lille sonen hemma..

 

Men gud det var gott med lite avkoppling. Anbefaler det verkligen. Var så gott o få massage i sin slitna rygg o føtter.

 

Nepp,, ska njuta av en kopp the medans lilleman sover lunch.

 

Koz,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres deilig ut, jeg har nettopp hatt bursdag og neste fredag skal jeg benytte meg av et gavekort på FOTPLEIE, skal bli DEILIG!!! Fikk og gavekort på massasje men det sparer jeg til etter fødselen. Husker fra sist hvor sliten jeg var i ryggen etter all baby byssing..... Vi trenger litt ekstra pleie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma`n til Elias, hvor var det du fikk slik massasje? Var det på Vestkantbadet i Oslo? Jeg drømmer om å gjøre noe lignende når jeg går ut i permisjon om 2 uker......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i usa.. så jag gjorde den hær. Kan bli lite långt før massaje. Men jag vet att det ska finna ett spa i utanfør oslo som utfør samma sak. Kommer dessværre inte ihåg vad de heter men jag vet att det e upplagt program før gravida kvinnor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...