Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 men hele denne uka har jeg vært sååå trøtt.tenkte kanskje at det var en forkjølelse på gang.men fantasien,ønskene og håpet tenkte at det kanskje kan være de første gravitets tegnene som viser seg...? går det ann?eller..?er vel kanskje bare meg som ønsker så indelig at vær forandring skal være graviditets symptomer..er det ikke slik det er med oss prøvere?
susse Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Det kan være vanvittig mange grunner til at du er uvanlig trøtt men det er jo selvfølgelig lov å håpe. Når har du ikm?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 uff..altfor lenge til ikm,så det skyldes nok ikke graviditet nei.ikke før i uke 37.men så kan jeg jo håpe at sexèn har forskjøvet el... hehe..ingen har så mye håp som prøverne,eller hva?
prusiluscan Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Ta deg en test,spennende dette å se hvor mange som er heldige.Krysser firngrene for deg
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 har bare to tester,skal "spare dem litt til;) ååå..tusen takk:)bim damene skal få vite det strax den dagen det blir pos.test jah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå