Thea24 Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 *hilse pent* Så koslig at d finns sånne prateplasser for oss som vil bli gravide:) I samme slengen lurte jeg på om det er noen som vet hvor lang tid det tar før symptomene begynner å vise seg? Hadde eggløsning rundt lørdag/søndag... gjorde mitt da, å nå 6 dager senere sovner jeg stående,sover over alt å hele tiden. Er ikke kvalm men uhyre trøtt. Kan det virkelig merkes så tidlig? på forhånd takk!
Mortil1snart2<3 Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 *hilser pent tilbake* velkommen hit, er ikke så erfaren her jeg heller, er i min 2 pp! men tror symptomene kan komme ganske tidlig, samtidig som de gjerne kommer selv om man ikke er gravid.. tror jeg selv lider av kronisk innbilt svangerskap, kjenner det meste hver mnd! ca 1 uke etter el fester jo egget seg, så det er vel ikke usansynlig om merker noe! krysser fingrene for deg!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Hei og velkommen Mener å ha lest et sted her at trøtthet kan være tegn på graviditet, så det kan jo være.. Aner ikke hvor fort man kan merke signalene.. Men du kan jo begynne å glede deg til IKM da:-)
Nela Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Hei og velkommen! Symptomer kan man vel få ca en uke etter el, tror det er veldig individuelt. Krysser fingrene for deg )
Lone35 =0) Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 VelkommenThea! *smiler* Lykke til her inne og med prøvingen! :-)
CAT77 Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Hei! Jeg er også ny her :-) Er nettopp ferdig med første periode som prøver! Noen dager etter EL var jeg mye kvalm, trøtt og hadde ømme pupper. Begynte å tro på at jeg var gravid, men nei...! Igår kom TR på besøk...!!! Tror nok jeg innbilte meg hele greiene! Men ei venninne av meg var veeeeldig trøtt bare en uke etter at hun var blitt gravid, så kanskje du er heldig!!! Krysser fingrene for deg og lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå